Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

reveggen na klieven mogelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

reveggen na klieven mogelijk?

Korting op 420shop
    Ik zit ongeveer 3 dagen voor de oogst van een Doctor (great white shark x superskunk x south indian). De buds zijn bijna rijp en ik geef nu ook geen water meer. Ze heeft op het balkon gestaan en nu sinds een maand binnen, gewoon voor het (zonnige raam, op dezelfde kant , zonder extra lampen). Als ik haar nu zou klieven, kan ik het reveggen dan wel vergeten en kan het dan een herma worden? Of gebeurt dat niet als je er wat fluf en blad aan laat zitten? Want ik wilde haar laten overwinteren op het noorden om haar in het voorjaar weer in bloei te zetten en dan weer naar buiten als het kan.
    Is het mogelijk om de plant in dit stadium nog te klieven? (ik weet niet of ik het deze keer doe, het klieven, maar ik vroeg het me af) en zo ja, overleeft ze dat als ik haar na de snoei weer bij elkaar bind, of vraag je dan gewoon teveel van je plant? En is het zo dat als ik er het volgend jaar, als ze weer uitloopt een paar stekken van wil (als het allemaal lukt), dat ik dan zeker niet moet klieven? Wie weet dit?
    Last edited by balconetty; 11 October 2012, 22:28. Reden: meer to the point en update
Bezig...
X