Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Oogsten en toprot?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Oogsten en toprot?

    Als je ze alleen binnen nog laat staan zou ik ze toch gaan oogsten, ik denk niet dat ze binnen zonder licht nog verdere progressie gaan maken.

    Comment


      #32
      Re: Oogsten en toprot?

      Ik heb echt geen keuze meer vrees ik.... Ik ga nu alvast alle toppen oogsten waar rot op zat, rot weg doen en hopen dat de rest gewoon droogt, en de toppen waar nog geen rot bij zat laat ik nog effe staan, en zodra er zon is, in de zon...

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      edit,
      ze staat wel achter glas binnen...

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Ik ben dus volop aan het oogsten, tegen mijn zin... Maar ben blij, want na nader inspectie zie ik dat al op vele topjes de toprot toenam... En dat op 1 dag... Is een teken dat het in mijn plant zit, of dat ik door ze binnen en buiten te zetten, de sporen heb verplaatst en bevorderd...
      Dang, volgend jaar beter zeker?
      Is dat eigenlijk te doen om voor eigen gebruik met een ledlamp of dergelijke 1 plantje te kweken? Zonder afzuiginstallatie enzo...

      Comment


        #33
        Re: Oogsten en toprot?

        Toprot begin aan de stam of tak dus tegen dat je het ziet ben je eigenlijk al te laat als ik jou was zou ik alles oogsten

        gr bella
        God was never on your side..

        Comment


          #34
          Re: Oogsten en toprot?

          idd, heb de oorsprong gevonden, en het was de stam.
          Heb nu alles geoogst en alle toprot eruit gewipt... Vraag mij alleen af, of toprot ook nog verder zet na het oogsten? Want vrees ervoor dat het er al in zit!

          Comment


            #35
            Oogsten en toprot?

            Ik heb het ook, goed in de gaten houden, en watercuren ... Kan verder zetten!

            Comment


              #36
              Re: Oogsten en toprot?

              in water steken?

              Comment


                #37
                Oogsten en toprot?

                Ja in een pot die open is (verlucht) en de wiet moet volledig onder water zitten, water minimum om de 24uur verversen 7 dagen lang, mag meerdere keren per dag ook... Er zijn al topic over.. Monty legt het ook uit, ik dacht in de topic monty's wintertuin iets voorbij pagina 20...

                Comment


                  #38
                  Re: Oogsten en toprot?

                  holy shit, ik lees hier et wat rond, ik heb mijn plant in mijn kamer zitten knippen en kuisen. Daar zat heel wat toprot bij, hoe sterk is de kans dat je dit zo in uw longen krijgt??? En wat kan je daar tegen doen, ik kan moeilijk tegen mijn dokter zeggen, "hey ik heb mijn planten geoogst, maar ik vrees voor een schimmel in mijn longen" :p

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  EDIT:
                  ik bedoel, tijdens het kuisen

                  Comment


                    #39
                    Re: Oogsten en toprot?

                    Foto=?

                    Comment


                      #40
                      Re: Oogsten en toprot?

                      Raam open en goed luchten .
                      wiet waar rot in zit best gewoon weg gooien water curen stinkt heeeel erg
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #41
                        Re: Oogsten en toprot?

                        Ok, schade is immens. Maar heb toch een beetje kunnen redden. Ik heb ook enkele delen gestart met watercuren. Hangt geen schimmel aan, maar begon wel tekenen te vertonen (lichte verbruining) Ik houd jullie op de hoogte

                        Comment


                          #42
                          Re: Oogsten en toprot?

                          Ok, een deel heb ik watercured en de rest hangt nog te drogen. Het ziet er niet uit wat gewatercured is. Maar het valt wel best mee om te roken. Een beetje een neutrale smaak. Maar toch nog lekker. Maar is zo heel donker geworden van kleur na het drogen. Denk wel dat er veel potentie verdwijnt door het geforceerd te drogen. Een meter boven de chauffage...

                          Comment


                            #43
                            Oogsten en toprot?

                            Heb dat ook onlangs gedaan, smaak gaat inderdaad veel van verloren, maar effect niet ben best tevreden over die van mij die ik gecured heb

                            Comment

                            Bezig...
                            X