Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Spijker in planten (klieven)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spijker in planten (klieven)

    Korting op 420shop
    Ik heb gehoord dat je plant beter gaat toppen wanneer je een spijker onderin de stam slaat vlak voordat je gaat oogsten.
    en is mijn vraag dus of dit klopt of niet?

    #2
    Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

    Dat is maar ten dele juist: je moet ten minste 100 spijkers in je stammetje timmeren. Nadien moet je het stammetje bij de grond afzagen en er vervolgens een deurkozijn van fabrieken.

    Comment


      #3
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

      Comment


        #4
        Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

        @ Broeder pap: Hierbij een serieus antwoord (de 2 hierboven kun je overslaan). Nee, dat van die spijker heb ik nog nooit gehoord en lijkt me dus totale bullshit. Meestal als je een (roestige) spijker in een plant slaat, dan breng je 'm juist om het leven.

        Er is wel een soortgelijk verschijnlijk waarbij ze een snee maken in de stam. Dit heet klieven. Zie bijvoorbeeld dit topic voor meer informatie over klieven.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

          Mea culpa maxima, Weedy. Ik beantwoord nu eenmaal de zot naar zijn dwaasheid. Bij deze beloof ik beterschap. Ik ben inmiddels in het bezit van 11 strafpunten en ongeveer drie weken geleden zijn er mij nog meer toegezegd. Terzijde: hoeveel strafpunten moet je krijgen voor een "ban"?

          Comment


            #6
            Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

            Doe is effe normaal extreme jij gaat je netjes gedragen want jij mag geen Ban je wil te graag
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Buitenwiet kweken vraag en antwoord

              Voor ons klinkt het misschien 'dwaas' om een spijker in een plant te staan, maar als je daar geen kennis van hebt en iemand maakt je dat wijs mag diegene dat naar mijn mening gewoon vragen. Waarschijnlijk wist de vraagsteller gewoon niet beter, anders had hij waarschijnlijk ook niet zo'n dergelijke bericht geplaatst.

              @Xtreme's offtopic vraag: 20 infractionpoints = 1 dag ban, 25 = 7 dagen ban en 30 = een permanente ban.

              Bij deze nog een verduidelijking: SLA GEEN SPIJKERS IN PLANTEN. Back on-topic.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Spijker in planten (klieven)

                Ik heb de berichten even uit het sticky topic (Buitenwiet kweken vraag en antwoord) gehaald.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Spijker in planten (klieven)

                  Ik denk dat het wel kan kloppen dat je dat gehoord hebt. Beter neem je een zilveren staak, of een flink stuk hout. Ik heb ooit mijn handbijl door de stam geslagen, maar veel effect lijkt het niet te hebben. Het is eerder bezigheidstherapie.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  Bezig...
                  X