Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Drogen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Drogen

Ik heb enkele jaren terug op een redelijk koude zolder gedroogd echt een verschil van dag en nacht met een verwarmde ruimte
    dan duurt het wel echt langer, ik weet niet of je verwarming hebt daar?
    en je moet wel genoeg wegknippen anders duurt het drogen inderdaad erg lang

Comment

vanwaar nou eigenlijk die graslucht... Ik stripte vroeger alle takken, tot je allemaal kleine polletjes/topjes over had, die gingen 2 dagen het droognet in.. vervolgens de hele zooi ff een uur of 3 laten zweten in een vuilniszak.. en dan nog 3 dagen in het net... en je kon het meteen roken.. nooit hooi of gras geroken/geproefd.. gewoon heerlijke weed... Nu heb ik het hele zootje (ongestript) met de voetjes aan het plafond en meurt het idd naar gras..
      Waar komt dat nou eigenlijk door ??
      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
      (running)

Comment

het kan wel 3-4 weken duren voordat je wiet naar wiet gaat ruiken, dat had ik ook bij mijn laatste oogst. Het belangrijkste is toch wel geduld..

Comment

Bezig...
        X