Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp gevraagd

    Korting op 420shop
    opverzoek van extreme
    Last edited by showtime; 6 November 2012, 15:36.

    #2
    Re: Hulp gevraagd

    In de laatste weken geef je gen voeding meer of je moet voeding willen roken
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Hulp gevraagd

      ik geef normaal altijd voeding tot de 7de week bloei en me wiet smaakt altijd heerlijk,dus weet niet waar je het over heb

      Comment


        #4
        Re: Hulp gevraagd

        Je zou op zijn minst kunnen proberen het probleem wat je hebt in goed Nederlands te formuleren. Je doet me denken aan een 12-jarige met spellingsproblemen, waarbij het ROC het ultimum remedium is om je nog iets bij te brengen. Terzijde: deze opmerking is niet aardig, maar ik ben nu eenmaal niet aardig en vind het ook niet erg om niet aardig te worden gevonden.
        Last edited by Xtreme; 6 November 2012, 14:24.

        Comment


          #5
          Re: Hulp gevraagd

          Zit tegen overvoeding aan zal ik me 1 component ff overslaan?en me Bud XL en me PK wel gewoon geven ? zit in me laaste 3 weken,zo beter of nog niet naar je zin ?

          Comment


            #6
            Re: Hulp gevraagd

            Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
            Je zou op zijn minst kunnen proberen het probleem wat je hebt in goed Nederlands te formuleren. Je doet me denken aan een 12-jarige met spellingsproblemen, waarbij het ROC het ultimum remedium is om je nog iets bij te brengen. Terzijde: deze opmerking is niet aardig, maar ik ben nu eenmaal niet aardig en vind het ook niet erg om niet aardig te worden gevonden.
            Hahaha!
            Herkenbaar, Herkenbaar!

            Comment

            Bezig...
            X