Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

heb hulp nodig weet me geen raad wat doe ik verkeerd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

heb hulp nodig weet me geen raad wat doe ik verkeerd

Korting op 420shop
    hoi ben pas begonne en heb een paar vragen is dit een vrouwtje en waarom hangt et eeen beetje krom en is et noodzakelijk om voeding te gebruiken ? graag hulp heb trouwens geen goede fotocamera vandaar slechte kwaliteit foto's trouwens me blaadjes zijn drievormig wil proberen te kweeke voor eigengebruik hulp zou egt op prijs gestelt worde

PS graag een priveberichtje als et kan alvast hartelijk bedank

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...d=1#post328572

mocht je de foto's niet goed zien hieroo een linkje

Rooky

Re: heb hulp nodig weet me geen raad wat doe ik verkeerd

Niks groeit kaarsrecht in de natuur,dus een wat krom plantje geeft niet.
    Als ze zo klein zijn hebben ze niet veel nodig,mss nog even wachten met voeding.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

heeft licht nodig.

Comment

Beetje meer info zou makkelijk zijn
        Wat voor zaad?
        Hoe oud is Je plant
        Kweek je onder lampen?
        Geef je voeding?
        Wat voor aarde?

Gr bella
        God was never on your side..

Comment

Is dat een raammadam? Lijkt me een plantje dat voor de venster staat of zo.

Of staan ze onder lampen? Welke aarde heb je gebruikt, voeding, watergift, hoe lang deed die er over om tot hier te geraken en vooral, weet je de oorsprong van je zaad? We hebben wel iets of wat aan informatie nodig om onze hersens (voor zover ik die al heb) te kunnen pijnigen en je naar de oorsprong van het probleem te helpen.
          Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

zou er eens over nadenken een geschikt licht te zoeken voor erboven zoals een HPSje want dat zal zijn wat je verkeerd doet...
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

hey bella ja heb et zaadje van een topje uit de coffeeshop was een zaadje van cupwinnaar zo heette de wiet en coffeeshop the stud me baby is nu misschien een maandje oud geef em geen voeding k gebruik bronwater van de lydl en gebruik geen licht alleen dag licht en me potgrond was universele potgrond op et vensterbank touwens is tog een vrouwtje me plantje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

yo peepz misschien hele stomme vraag maar heb maar 1 plantje een tester euhmmm woueingelijk geen licht gebruiken maar las net dat een noodzakelijk is wie weet hoeveel watt je nodig heb ennne hier komt de stomme vraag kan je ook een gloeilamp van 70 watt onder 1plantje zette ? iedereen hartelijk dank voor reactie's was zeer hulpzaam

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

jaa is een raam zo ver k weeteen madam zaadje van een top uit de coffeeshop was een zaadje van cupwinnaar zo heette de wiet en coffeeshop the stud me baby is nu misschien een maandje oud geef em geen voeding k gebruik bronwater van de lydl en gebruik geen licht alleen dag licht en me potgrond was universele potgrond op et vensterbank touwens is tog een vrouwtje me plantje

Comment

voordat je met zulke vragen begint, lijkt t me verstandig om bij de A te beginnen van het alfabet, begin iig eens kweekverslagen door te lezen van voor tot achter

vast en zeker zit er iets tussen wat je interesant vind, en wat in jouw omgeving zou kunnen passen hoofdzakelijk veel lezen

Comment

Bezig...
                X