Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wietzaadjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wietzaadjes

Korting op 420shop
    hallo ik ben nieuw op dit forum wil aan mijn tweede kweek beginnen heb de eerste gedaan met nlx zaad waren
    redelijk grote zaadjes ongeveer een halve erwt, nu heb ik bubble gum en dat zijn net speldeknopjes is dat verkeerd zaad of te klein of maakt de grootte niet uit bij het begin.

Re: wietzaadjes

maakt ni uit !!

gewoon gebruiken

Groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Kerels zeggen meestal dat de grootte er niet toe doet, en in dit geval klopt dat ook
      Lekker zonnetje erboven en dan komt dat goed.
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@Kerels zeggen meestal dat de grootte er niet toe doet

Alleen in dit geval, hoor. Het adagium "kleine mannen, grote Jannen" is onjuist.

Comment

super bedankt voor de raad, ik heb ze in steenwol stekkenblokjes gedaan met alleen een beetje wortelstimulator en afgezuurd op 5,5
          en ze warm en donker gezet in een verluchte plastic kweekkast dat is toch oke of moeten ze gelijk al licht

Comment

Ze hoeven nog geen licht hoor, als je ziet dat ze hun kopje boven steken wel... succes :d

Comment

oke weer bedankt zo leer je wat tenminste bedankt H

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
                Ze hoeven nog geen licht hoor, als je ziet dat ze hun kopje boven steken wel... succes :d
                UHmmmm

ik geef voorkeur aan licht hoor !! als ze dan boven komen , hebben ze tenminste licht en dat hebben ze nodig !!

groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

wietzaadjes

Dat zei ik toch ? vanaf ze boven komen hebben ze licht nodig maar niet als ze nog onder de grond zitten :-p als je er natuurlijk niet een paar keer per dag naar kunt kijken zet je ze beter gelijk onder de lamp, al moet je dan wel opletten dat een hps lamp bijvoorbeeld je toplaag niet te snel uitdroogd .... Succes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door king0307 View Post
                    oke weer bedankt zo leer je wat tenminste bedankt H
                    je leert ook door zelf veel te lezen en info te zoeken!!!
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

De kiem uit een zaadje richt zich niet alleen door zwaartekracht.
                      (Zon)licht dringt ook door in de aarde en speelt ook een rol bij het kiemen en richten van het plantje.
                      Ik zet ze ook meteen 5-10cm onder de Tneons als ze in een bekertje grond gaan, wel met een boterhamzakje erover, idd, om te zorgen dat er niks uitdroogt.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                        Alleen in dit geval, hoor. Het adagium "kleine mannen, grote Jannen" is onjuist.
                        Jep das zeker onjuist, maar toch: Beter een kleine die steiger, dan een grote die weiger!(geld dus ook voor jouw zaadjes)

Overigens ben ik zelf niet klein(183)en zijn mijn handen ook van de gemiddelde grote

succes,
                        Hennep
                        sigpic
                        Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

Comment

Ik heb ze in een plastic bak op een warme ( 22/24) plek staan en kan ze een paar keer per dag bekijken.
                          Zodra ik zie dat ze aan de oppervlakte komen geef ik ze licht. Ze zitten in goed bevochtigde steenwol stekkenblokjes,
                          dus zou goed moeten komen.
                          weer bedankt voor alle goede raad wil gerust meer advies hebben dus barst maar los als ik fouten maak
                          Van proberen kun je leren.

Comment

ja maar als je niet weet wat je doet is het geen proberen maar klooien.
                            in plaats van de overdosis info op het forum te lezen kies je de luie manier om je info bij elkaar te schrapen.
                            met als gevolg tig verschillende antwoorden waar je op den duur ook geen wijs meer uit kan.
                            zonder basiskennis kun je beter in de zomer appels gaan plukken bij de boer als nu wiet gaan kweken zonder verstand van het hele kweken!!!

je wilt meer advies als je fouten maakt schrijf je.
                            jouw fout is als 'n kip zonder kop eieren gaan rapen die er niet liggen!
                            zelfs op de basisschool moet je moeite doen om zelf te leren dus waarom nu niet!!!
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Haha bedankt een vriendelijk woord gaat er altyd wel in, teveel roken maakt agessief goed oppassen
                              het kan ook U gebeuren , maar dat zit er niet in geloof ik zo.n rustig en doordacht antwoord.

Comment

Bezig...
                              X