Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wietzaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: wietzaadjes

    als je project lukt dan heb je een mooie beloning met je NLX soortje

    Comment


      #17
      Re: wietzaadjes

      ik weet er genoeg van hoor en het gaat allemaal prima, ik hoor alleen graag andere meningen, zelfs foute

      Comment


        #18
        Re: wietzaadjes

        Ze hebben 12 dagen op 18 uur gestaan heel goed geworteld staan nu 1 week op 12 uur lamp op 60 cm boven plant
        groeien wel in de breedte stammen worden goed dik maar niet echt omhoog, is bubblegum heb ik nog nooit gehad, is dat normaal.

        Comment


          #19
          Re: wietzaadjes

          Bubblegum blijft over het algemeen altijd wel een kleiner compacter plantje, ik persoonlijk geef meestal de wat meer indica's altijd iets langere voorgroei, omdat deze altijd een heel stuk minder stretchen in de bloei dan de Sativa's..

          En verder zou ik zeggen, lees eens een aantal verslagen op het net over deze soort,, bij zo goed als iedereen blijft dit een spr compact soortje, beetje research is nooit weg gegooit..

          Ik zelf zoek voor iedere ronde verslagen op van de soorten die ik ga proberen, zodoende weet ik wat me te wachten staat zodat ik niet voor verassingen kom te staan dat ze of te groot worden of de klein blijven..

          Good luck.!

          Comment


            #20
            Re: wietzaadjes

            Nou, er zijn wel 10 verschillende soorten Bubblegum. Waarschijnlijk nog wel meer.
            Dus het ligt er aan welke je hebt. De ene breeder stopt er wat meer Sativa in dan de andere.

            Ik ben wel voor verassingen aan het eind
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: wietzaadjes

              Dan maar afwachten ze zien er gezond uit geen rode stelen mooi groen blad is nu 9e dag bloei zijn ongeveer 25cm en mooi uitgebost

              Comment


                #22
                Re: wietzaadjes

                @QnQ daar hebje gelijk in,

                maar je weet zelf net zo goed als mij dat over het algemeen bubblegum niet zo groot word als Bijv een chocolope, die dingen strechten zo snel dat ze hier met gemak 3x zo groot worden vanaf het moment dat de klok om ging, groeien zelfs nog bijna in de 4e week bloei, dit heb IK nog nooit mee gemaakt met een bubblegum of een white widdow etc, werden allemaal mooie kleinere compacte planten maar daardoor heb ik wel geleerd door er of meer de zetten op de meter of gewoon toppen en iets langer voorgroeien indien je liever niet te veel planten wilt hebben staan,,

                Just my 2 cents..

                Comment


                  #23
                  Re: wietzaadjes

                  Hoe werkt het nou eigenlijk met autoflower zaden moeten die altyd op 18/6 staan of gaan die ook naar 12/12 ik heb erover gelezen
                  maar begrijp er eigenlijk niks van of zijn die alleen voor buiten.

                  Comment


                    #24
                    Re: wietzaadjes

                    autoflower kan buiten en binnen maar word voornamelijk buiten gebruikt omdat ze maar 13 weken leven en niet wachten tot einde zomer.
                    autoflowers binnen kweken is leuk voor de fun bij micro kweekjes of om onder tl's of spaarlampen te kweken.
                    opbrengsten zijn in vergelijking met gewone niet autoflower planten dan ook wat minder PER PLANT.
                    voordeel is je kan er veel meer op 1 m2 .
                    meningen over autoflowers kweken qua opbrengst verschillen nogal maar ik blijf het leuk spul vinden.
                    ik zit ook niet te wachten op oogsten van 150 gram per plant
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #25
                      Re: wietzaadjes

                      oke bedankt

                      Comment


                        #26
                        Re: wietzaadjes

                        Zit er veel verschil tussen de soorten boosters behalve in prijs, canna boost kost 230 euro, Xcel van bio nova 120, green sensation
                        weer 330 euro, er zit wel verschil in de mengverhoudingen maar zou het nou echt uitmaken welke je kiest , heeft iemand daar ervaring mee.

                        Comment


                          #27
                          Re: wietzaadjes

                          ik geef nooit boosters aan m'n autoflowers
                          weggegooid geld
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #28
                            Re: wietzaadjes

                            Ik geef mijn plantje nu sinds week 3 dat hij in de bloei staat Bio Nova Xcel mee, nu moet hij nog 3 weken kan ik nu ook pk13/14 meegeven of is dat overbodig of juist verkeerd. Met canna booster wordt het aangeraden

                            Comment


                              #29
                              Re: wietzaadjes

                              Lees eens op de verpakking van bionova wat er in zit. Als er al P en K in zit, hoef je niet nog meer te geven. Dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen denk ik.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #30
                                Re: wietzaadjes

                                Ken jij dan de hoeveelheden p en k die ze nodig hebben, het kan ook aanvullend zijn he en ik vraag gewoon naar de ervaringen, bovendien bevatten boosters standaard geen p en k maar er zijn er die dat toegevoegd hebben en dan wil dat nog niet zeggen dat het teveel zou worden, dus mijn vraag was meer bedoeld als "wie heeft daar ervaring mee", lezen lukt me best hoor maar ook al zit het erin kan het best met de andere toevoegingen een extra zijn. Niet altyd zo hakken op iemand, ervaringen uitwisselen is veel belangrijker voor iedereen lijkt me.

                                Comment

                                Bezig...
                                X