Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wietzaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: wietzaadjes

    we geven goeie tips maar als iemand er niks mee doet......
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #32
      Re: wietzaadjes

      Oorspronkelijk geplaatst door king0307 View Post
      Ik geef mijn plantje nu sinds week 3 dat hij in de bloei staat Bio Nova Xcel mee, nu moet hij nog 3 weken kan ik nu ook pk13/14 meegeven of is dat overbodig of juist verkeerd. Met canna booster wordt het aangeraden
      Je vraagt, ik antwoord. Niets ervaringsgewijs lees ik. Ik ken de verhoudingen die per plant, per medium en waterbeurt nodig zijn niet uit mijn hoofd. Dan zul je ppm's uit moeten rekenen en rekening houden met temperatuur, ph, ec, lichtsoort, verluchting, bodembacterien, schimmels en verhoudigen van hormonen in je plant. Maar daarvoor heb je een baseline nodig.. Wil je het precies weten, ben je 25 jaar verder. Ik kan niets anders doen dan een logische conclusie trekken bij het combineren van voeding met de regel 'overdaad schaadt.' Aanvulling is alleen goed als het ergens tekort schiet, dat kun je uit de verpakking halen. Ik zelf reken op n-p-k 20-10-10. Maar niet iedereen doet dat, en ik haal dat ook niet eens precies, daar ik korrels en vloeistof combineer. Ik ging er vanuit dat je dat zelf ook wel begreep, en schreef dat neer. Als je dat ziet als hakken op je, moet je misschien geen vragen meer stellen. Mijn ervaring met datsoort 'ik voel me aangevallen' reacties is dat men beter even kan lezen, en de browser afsluiten. Om vervolgens zelf maar wat aan te gaan kloten. Ik stop er wat denk en typwerk in om jou moeite en kapotte planten te besparen, ik had eerder een bedankje verwacht..
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #33
        Re: wietzaadjes

        welcome to planet "i do do not want to know" (en dat is geen typefout). Ik heb er ook last van hoor, iets heel erg graag niet willen weten
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #34
          Re: wietzaadjes

          ervaringen uitwisselen heeft niks te maken met ALS DE AS BREEKT VALT DE KAR
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #35
            Re: wietzaadjes

            Lees gewoon de raadgevingen van de ervaren kwekers en doe er je voordeel mee, meer is er niet!

            Comment


              #36
              Re: wietzaadjes

              Nou nou nou, 't was niet mijn bedoeling om het te laten escaleren. Er was gewoon een communicatiefoutje ontstaan. Kan gebeuren toch?
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #37
                wietzaadjes

                Kan beurn

                Comment


                  #38
                  Re: wietzaadjes

                  het is ook niet ge-escaleerd of je moet het zo willen zien
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #39
                    wietzaadjes

                    Zo ist maar net angel no stress!! Positive vibezzz

                    Comment


                      #40
                      Re: wietzaadjes

                      Doorgaans vragen ze eigenlijk wat meer K dan je voeding bied.

                      Comment

                      Bezig...
                      X