Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

zaadjes tussen mijn toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaadjes tussen mijn toppen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb Amnezia Haze net 2 weken laten drogen na 12 weken bloei, vd week geknipt, mooie toppen goed droog dus helemaal happy.
    Maar nu vielen er af en toe zaadjes uit tijdens het knippen en bij het nakijken van wat geknipte toppen ontdekte ik meer zaadjes. Iemand een idee hoe dit is gekomen en hoe ik dit voortaan kan voorkomen?
    Bedankt alvast voor het meedenken!

    groetjes Myl

    #2
    Re: zaadjes tussen mijn toppen

    een stiekem banaantje denk ik myl1000 (da's dus een mannelijk bloemtrosje, helemaal klaar zien ze eruit als banaantjes). Wil weleens voorkomen met langbloeiers die onderweg hier en daar wat stress oppikken.

    Ik wil je er wel wat lowryder#2 zaadjes voor ruilen, pm maar als je dat wat lijkt.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: zaadjes tussen mijn toppen

      je plant is herma geweest in plaats van vrouwelijk als ik lees dat ze vol zaad zat
      dat zaad snel wegflikkeren voor de vogels in de tuin ofzo want waarschijnlijk zullen dat ook herma's worden en dan word weer je hele kweek verpest door stuifmeel en zaad in je wiettoppen
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: zaadjes tussen mijn toppen

        De tijd ontbreekt me om het eens goed te onderzoeken Angel, maar ik heb enkele zeer positieve ervaringen met langbloeiende kweeksels die hier en daar een zaadje schoten. Ook minder goeie trouwens
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: zaadjes tussen mijn toppen

          Hier en daar oke...Maar als tijdens het knippen de zaadjes er al uit vallen zitten er heel wat in.
          Om dit te voorkomen jezelf even wat beter inlezen voor wat betreft mannelijke bloei enzo ..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: zaadjes tussen mijn toppen

            zaadjes per ongeluk uit toppen zijn niet de moeite waard.
            vaak is de plant herma gevoelig en kan niet zonder banaantjes te vormen en stuifmeel te verspreiden zijn natuurlijke weg volgen.
            fatsoenlijke zaden maak je op 'n fatsoenlijke manier en zullen ook 'n betere oogst geven omdat men niet vroegtijdig hoeft te oogsten omdat er banaantjes in de toppen groeien!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              thnx had ooit stekjes die idd mannen bleken te zijn (of werden) dus dacht daarvan geleerd te hebben en sindsdien alleen nog maar voor gefeminiseerde zaadjes te gaan, duur gekocht via wietzaden.nl.... altijd goed gegaan tot dus deze keer.... hoe voorkom ik dat ik het nu weer krijg want dezelfde zaadjes had ik al gekocht en wil er toch weer mee aan de slag...of niet verstandig?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              helaas zit idd vol, ik kocht ze als gefeminiseerde zaadjes, ik heb trouwens gedurende de hele bloei geen stuifmeel gezien, nu pas bij het knippen....

              Comment


                #8
                Re: zaadjes tussen mijn toppen

                Dat ligt niet aan wietzaden.nl, da's gewoon een doorgeefluik voor de breeders die hun zaden willen verkopen.
                Amnesia kun je van verschillende breeders hebben, bijvoorbeeld: Kera seeds, Soma, RQS, Zambeza, Hy-Pro etc.

                Heb je dit keer van bijvoorbeeld wikkiwakki-seeds, dan de volgende keer misschien een andere breeder proberen.

                Het mannen-uit-stekken-verhaal ga ik maar even niet op in.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: zaadjes tussen mijn toppen

                  amnesia met andere naam zowel reg als fem
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  Bezig...
                  X