Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

iemand met goede ervaringen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    iemand met goede ervaringen?

    Korting op 420shop
    hallo allemaal!

    ik was aan het kijken naar een paar goedkope autoflower zaadjes
    en kwam uit bij het huismerk van wietzaadjes.nl
    Oeps, er ging iets mis. Je bent helaas naar een pagina geleid die niet (meer) bestaat. Naar wat ben je op zoek? We helpen je graag verder.

    Heeft iemand ervaring met deze zaadjes?

    alvast bedankt!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    #2
    Re: iemand met goede ervaringen?

    denk niet dat die slecht zullen zijn maar waarom geen autoflower van GEEN huismerk...op die 2€ die je meer betaald komt het dan tg niet aan???? tenzij je echt een soortje hebt die je wil van het huismerk
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: iemand met goede ervaringen?

      wel, het zou m'n eerste kweekje zijn samen met wat AMS plantjes.
      en aangezien ik niets van wiet kweken ken (ken wel redelijk wat van de tuinbouw) wil ik voor de eerste keer niet teveel geld uitgeven.
      ik wil de kweek gewoon tot een goed einde brengen en als het even kan nog wat lekkere topjes oogsten.
      het is dus vooral een testkweekje
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


        #4
        Re: iemand met goede ervaringen?

        als het je 1e x is dan zou ik al zeker niet voor een huismerk kiezen maar iedereen heeft daar natuurlijk zijn eigen mening over en als je tuinbouw kent dan vermoed ik wel dat er niet veel testen aan zal zijn maar dat het smooth zal lopen...vermoed ik zou eens goed rondkijken en dan pas beslissen wat je gaat zetten, voor de prijs van je huismerk vind je zeker nog andere optie's
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #5
          Re: iemand met goede ervaringen?

          goed startmateriaal is een eis, helemaal als beginnende kweker. Geen huismerk dus, want de aankoopprijs van zaad is maar een fractie van alles wat je er in de loop van de tijd nog eens inpropt, buiten de tijd zelfs.

          Koop wat goeds, of ga voor duivenvoer
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

            Comment


              #7
              Re: iemand met goede ervaringen?

              "goeroe" claim ik niet, 95% van hetgeen ik hier post is pure -en opzettelijke- onzin

              Tuinbouwtechniek rocks, praktisch nut van zweterige tentamenuurtjes !
              Wat leuk is als je je kennis deelt, dus een verslagje maakt van je avonturen. Of op andere wijze het totale dataveld aan wietkennis vult
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: iemand met goede ervaringen?

                goed zaad is goud waard zeg ik altijd
                ik betaal liever 50 euro voor 10 goede zaden dan 5 euro voor 10 zaadjes waar misschien wat friemelige plantjes uitkomen.
                daarnaast is de info die er bij de zaden word gegeven voor 90% gebaseerd op optimale omstandigheden en de grootste opbrenger word gebruikt als info voor het zaad.
                egaal wat de breeders allemaal zeggen...
                autoflower levert gemiddeld 20 gram per plant op en onder goede omstandigheden 1 - 100 gram per plant maar reken maar eerder op die 20 als die 100 gram egaal wat er bij al die info bij diverse zaadbanken beschreven staat.
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: iemand met goede ervaringen?

                  inderdaad, nu leveren die jaren leren en zwoegen wel hun nut
                  heb bij de buitenkweek al een topicje geopend waar ik mijn verhaal/verslag zal doen dus je zal het kunne volgen

                  nu ik dit alles heb gelezen ga ik dus zeker en vast voor goed zaad!
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                  Comment


                    #10
                    Re: iemand met goede ervaringen?

                    alweer 'n slimme kweker rijker op het forum
                    luisterde ze allemaal maar zo goed als ze fatsoenlijk advies kregen
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #11
                      Re: iemand met goede ervaringen?

                      ja het zou dom zijn om jullie advies niet op te volgen he
                      jullie hebben de ervaring en weten over wat jullie praten!

                      liever advies volgen en 10gr meer dan eigenzinnig zijn en het naar de reet helpen

                      bedankt jongens!
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                      Comment


                        #12
                        Re: iemand met goede ervaringen?

                        Voor de eerste keer zou ik liever 10 goedkopere huismerkzaden kopen dan 2 (te) dure zaden.
                        Niks mis met die huismerk zaden, ik zie nergens dat die kwalitatief zo veel slechter zijn dan de andere.
                        Maar met een beetje googelen op de namen kom je daar zelf ook wel uit.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X