Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bloeifase auto mazar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloeifase auto mazar

    Korting op 420shop
    hierbij heb ik een vraag ik heb afgelopen 14 december automazar zaad gehaald in de boeken staat vermeld dat de plant een levencucles heeft van 56-70 dagen nu is het zo dat van opkomst van zaad naar begin bloei al 49dagen heeft gekost. nu ze eindelijk mooi in bloei staan weet ik niet in welke bloeifase ze zijn er komen wel extreem veel witte draden aan die nu heel iets lichtbruin beginnen te worden.ik wil graag pk 13/14 toevoegen maar volgens het kweekscema van canna(aarde) mag dat in de 2e bloeifase nu weet ik alleen niet in welke fase ik nu zit omdat het gaat om autoflower
    ze staan nu ongeveer 22dagen in bloei dat betekend dus dat ik nu al op dag 71 ben (49dagen groei+22dagen bloei)
    wat moet ik doen en hoe lang moet ik nog
    ik hoop dat iemand me kan helpen die wel vaker autoflower onder de lamp heeft staan

    gr tukkertomautomazar 001.jpgDSCF1962.jpgDSCF1964.jpgDSCF1965.jpgDSCF1966.jpgDSCF1967.jpgDSCF1971.jpgDSCF1972.jpgDSCF1973.jpgDSCF1974.jpgDSCF1976.jpgDSCF1977.jpg

    #2
    Re: bloeifase auto mazar

    Moet nog wel even hoor. Die levenscyclus is belachelijk. Klopt nooit. Reken op minimaal 6 weken bloei. En check dan je trichomen.

    Autoflowers tijden zijn steeds misleidend weet ik uit ervaring. Zozeer zelfs dat ik niet meer overtuigd ben van de voordelen in een binnenkweek.

    mobile message

    Comment


      #3
      Re: bloeifase auto mazar

      Op een goed hydropoon systeem zijn er voordelen te over. Als je op Dutch passion's forum kijkt, zie je dat een autoflower ontzettend kan lonen. In aarde onder kunstlicht is het inderdaad maar de vraag of je er meer/eerder wat van af kunt halen dan een reguliere soort. Maar daar helpen we tukkertom niet mee.

      Je kunt gerust bloeivoeding gaan geven, maar zoals altijd; spaarzaamheid doet deugd. Een keer teveel geven kan funest zijn. Hoe lang je nog moet hangt af van de topontwikkeling. Ze zullen nog wel een week of 6-7 mogen, afhankelijk van de verkleuring van je trichomen. Dat staat in aparte topics beschreven, en dat kan alleen jij van dichtbij zien. Je zult even met google moeten zoeken naar 'trichomen' of 'trichomes' dan vind je het veel sneller.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: bloeifase auto mazar

        hoi hoi ik wil je bedanken over de trichomen ik hou ze goed in de gaten.
        zins mijn laatste bericht zien ze er heel anders uit in verbeterde toestand natuurlijk
        en ik heb ook een gevoel dat het zeer goede wiet gaat worden
        mvg tom TB2013-03-07 11.25.23.jpg2013-03-07 11.25.40.jpg2013-03-07 11.25.47.jpg2013-03-07 11.26.25.jpg2013-03-08 16.12.11.jpg2013-03-08 16.12.16.jpg2013-03-08 16.13.06.jpg

        Comment


          #5
          Re: bloeifase auto mazar

          Ziet er heel lekker uit, heb je getopt of is ie zo gegroeid?

          Comment


            #6
            Re: bloeifase auto mazar

            ik heb haar niet getopt maar ben wel zo aan het snoeien geweest dat zij zo is geworden

            Comment


              #7
              Re: bloeifase auto mazar

              Zo te zien gaat dat wel goed komen. Welk boek is dat trouwens, ik zocht al zoiets?
              :cool:

              Comment


                #8
                Re: bloeifase auto mazar

                HEELP!!! ik heb meerdere autofowers en twee van die planten zijn vrij groot maar die zijn in 24 uur erg geel geworden en er komen al wel veel bruine haren aan .
                nu is mijn vraag of het nu de juiste tijd is om deze te oogsten
                mvg tukker tom
                2013-03-11 12.38.33.jpg2013-03-11 12.38.50.jpg2013-03-11 12.39.34.jpg2013-03-11 12.39.48.jpg2013-03-11 12.40.06.jpg2013-03-11 12.40.40.jpg2013-03-11 12.41.07.jpg2013-03-11 12.41.18.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: bloeifase auto mazar

                  Duidelijk een tekort of blokkade van stikstof. Ze lijken - in mijn optiek - nog best even te mogen. Maar als je de trichomen checkt dan weet je zeker wanneer ze rijp genoeg zijn. Google daar even naar, dat scheelt een hoop uitleg die al honderden keren gedaan is
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: bloeifase auto mazar

                    hoi ik heb een vraagje nu is het zoo dat 1 van mijn autoflowers al in een ver stadium van rijping is
                    nu heb ik de trichomen onder een micrscoop bekeken en ze zien er uit als op de afbeelding en er zitten ook redelijk veel bruine haren aan
                    nu de vraag is het tijd om haar te snoeien en op de kop te hangen( ik ben haar al aan het spoelen met schoon water)

                    gr tukker tom



                    PS ik heb de toekoms ook nog stekjes te koop power plant en special cheese aantal onbekend ik wil ze eerst goed laten door wortelentrichomen.png2013-03-16 15.18.20.jpg2013-03-16 15.18.27.jpg2013-03-16 15.18.47.jpg2013-03-16 15.19.08.jpg2013-03-16 15.19.22.jpg2013-03-16 15.19.34.jpg2013-03-16 15.19.43.jpgDSCF1918.jpg

                    Comment


                      #11
                      Re: bloeifase auto mazar

                      Je kunt ook de hoofdtop alvast snoeien en zo de zijtoppen door laten rijpen.

                      Comment


                        #12
                        Re: bloeifase auto mazar

                        Ziet er heel mooi uit!
                        Ik denk dat je ze nog een weekje mag laten staan, de trichomen zien er nog niet echt amber uit.
                        wat vaper zegt je zou inderaad vast de helft kunnen oogsten
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          #13
                          Re: bloeifase auto mazar

                          @ PS ik heb de toekoms ook nog stekjes te koop power plant en special cheese aantal onbekend ik wil ze eerst goed laten door wortelen


                          Handel in/ aanbieden van stekken is hier niet gewenst (geldt ook het versturen van PM's)

                          Comment

                          Bezig...
                          X