Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Ben ik goed bezig ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Ben ik goed bezig ?

    3 weken.jpg3weken4.jpg....ik hoop dat ik nu op de goeie eg ben

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door cox View Post
    3 weken.jpg3weken4.jpg....ik hoop dat ik nu op de goeie eg ben
    op de goeie WEG.....

    Comment


      #17
      Re: Ben ik goed bezig ?

      hallo, deze namiddag was het bijna 45 graden in de serre waar de twee plantjes staan...en plots zag ik bij een plantje dat er een stengel zijn blaren liet hangen!? kan iemand me zeggen of dit van de warmte kan zijn ?...die witte draadjes zijn het begin van de knoppen zeker ? sorry als dit domme vragen zijn maar ik ben een beginner he kweek 005 (4).jpgkweek 007 (3).jpgkweek 003 (5).jpg
      alvast bedankt gr. cox

      Comment


        #18
        Re: Ben ik goed bezig ?

        Ja dat lijkt me wel heel erg heet. Je zou maximaal iets van 30 graden moeten hebben.

        Anders moet je hier eens kijken. Staan een hele hoop links met veel informatie. Ook over de voorbloei die je zit.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #19
          Re: Ben ik goed bezig ?

          ik ga eens zien ....
          alvast bedankt Wietefras voor de info !
          gr cox

          Comment


            #20
            Re: Ben ik goed bezig ?

            kw 002.jpgkw 004.jpgkw 005.jpgkw 007.jpg
            hallo,
            ik wilde eens weten hoelang het nu nog ongeveer zal duren voor er geoogst kan worden ?
            Ik weet dat het niet tot op een week te zeggen is maar kan er iemand ongeveer een schatting maken ?
            Ik weet niet of er hier op het forum een post bestaat waar je de evolutie van een plant (autoflower) kan volgen ? (aan de hand van foto's)
            alvast bedankt gr cox

            Comment


              #21
              Re: Ben ik goed bezig ?

              Zorg ervoor dat het licht er goed op komt te staan dan verdampt het water wat sneller. Als de grond droger is dan moet je hem wat water geven ,maar niet teveel natuurlijk. Anders kun je weer overnieuw beginnen en daar word je plantje niet beter op.

              Comment


                #22
                Re: Ben ik goed bezig ?

                Oorspronkelijk geplaatst door cox View Post
                [ATTACH=CONFIG]170989[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]170990[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]170991[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]170992[/ATTACH]
                hallo,
                ik wilde eens weten hoelang het nu nog ongeveer zal duren voor er geoogst kan worden ?
                Ik weet dat het niet tot op een week te zeggen is maar kan er iemand ongeveer een schatting maken ?
                Ik weet niet of er hier op het forum een post bestaat waar je de evolutie van een plant (autoflower) kan volgen ? (aan de hand van foto's)
                alvast bedankt gr cox
                week of nog je bent net in de ware vloei, advies, meer
                lezen dit is geen serieuze vraag.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door cox View Post
                hallo,
                vandaag heb ik meer tl's boven de plantjes gehangen 8 stuks in plaats van 2

                m.v.g. [ATTACH=CONFIG]167857[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]167858[/ATTACH]
                dit wwasdrie weken geeden je moet er dus nog 12

                Comment


                  #23
                  Re: Ben ik goed bezig ?

                  ok bedankt FlintStoned...
                  m.v.g. cox

                  Comment


                    #24
                    f.jpgf2.jpgf3.jpgf4.jpgf5.jpg

                    Comment


                      #25
                      Re: Ben ik goed bezig ?

                      die zien er prima uit!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #26
                        Re: Ben ik goed bezig ?

                        Ze lijken te overleven maar die aarde pot zou ik niet gebruiken buiten, (of binnen) Dat ding zuipt eerst al je vocht op en daarna verdampt het ook nog eens je vocht zonder dat je plantje de voedingstoffen kan opnemen die je eventueel gaat toevoegen. (Ik ben ook maar beginneling maar aarde pot is een no go dat weet ik dan weer wel.) Succes ermee!
                        Baco's paarse ronde = done

                        Baco's eerste keer binnen =
                        done

                        Comment


                          #27
                          Re: Ben ik goed bezig ?

                          Als het water verdampt uit de pot houdt het wel de pot koel. Verdamping zal bij een geglazuurde pot wel meevallen trouwens.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #28
                            Re: Ben ik goed bezig ?

                            hoy,
                            idd bacos een bloempot in steen is volgens veel kweker's "not done"....ik weet ook niet hoe het zal uitdraaien.... nu ik kijk toch wel dagelijks na of alles een beetje in orde is in verband met de vochtigheid.@ wietefras ik denk ook dat het best zal meevallen ....er zijn natuurlijk tot nu toe weinig zomerdagen geweest hier in west vlaanderen -belgie
                            m.v.g. cox

                            Comment


                              #29
                              Re: Ben ik goed bezig ?

                              idd glazuur pot is geen probleem....en op zn mooi terras met zicht op een fijne kas is die pot wel ok!!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                              Als het water verdampt uit de pot houdt het wel de pot koel. Verdamping zal bij een geglazuurde pot wel meevallen trouwens.
                              sigpic

                              Comment


                                #30
                                Re: Ben ik goed bezig ?

                                hahaha THNX lyra49....
                                gr cox

                                Comment

                                Bezig...
                                X