Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Wiettest met blauwe lamp?
Collapse
X
-
Re: Wiettest met blauwe lamp?
Thanks! Is ondertussen ook al weer een paar dagen terug dat het erin heeft gezeten, dus komt hopelijk wel goed.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Thanks! Is ondertussen ook al weer een paar dagen terug dat het erin heeft gezeten, dus komt hopelijk wel goed.
Comment
-
op wat voor school zit jij dat ze dit soort fratsen uithalen ?
Als ik op die school zou zitten zou ik er meteen een aktie op inplannen&organiseren > ervoor zorgen dat bij een controle ALLE leerlingen positief testen. Wat gaan ze dan doen ?Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Idd. Iedereen positief laten testen is best een goeie! Op wat je in het verleden gedaan hebt kunnen ze je moeilijk straffen. Als je iets in je jas gehad hebt, of in je handen, kunnen ze jou daar weinig mee maken. Dat is zoiets als je vanmorgen door rood bent gereden (wat niemand gezien heeft) en je dan proberen te straffen op basis van hoe laat je op school was.. Dan zou je iedereen die briefgeld bij heeft kunnen naaien voor de sporen van cocaine daarop. Misschien ook een leuke; de directeur betichten van snuiven, en de juten aansporen om zijn briefgeld te checken. Test namelijk 99% van de tijd positief!
Met speekseltesten komt trouwens 5% van de mensen die nooit gebruikt heeft ook een positieve uitslag. Die mensen zullen zich mooi klote voelen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Nope, die handentest is mij onbekend. Voor zover ik weet licht er nogal veel op onder bepaalde kleuren licht. Of het nou wiet/thc is, of een restje pindakaas of denneboomhars van de kerstboom die deze week pas de deur uit ging, lijkt me lastig te zien zonder prijzige apparatuur. Of ze moeten jullie vingers af gaan likken, maar dat gaat wel erg verEen wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Schorpioen?
Ben trouwens benieuwd hoe dat zit met toestemming voor zo'n test. Hebben ze daar geen bewijs/goede aanleiding voor nodig? Schijnt hier iemand aan het handelen te zijn, en daarom gaan ze het hele rokerhok uitkammen met tests en honden... Heb ook gehoord dat ze een urinetest willen doen bij enkele verdachte figuren. Waaronder (eventueel) ik. Ik bedoel, dat beetje rochel kunnen ze krijgen, maar zo'n urinetest vind ik wat ver gaan zonder goede aanleiding... Mochten ze dit doorzetten, iemand dan enig idee hoe dit te omzeilen?
Edit:
De politie schijnt de testen af te komen nemen, maakt dit verschil wat betreft het toestemmingsgebeuren?Last edited by Komon; 19 March 2013, 21:18.
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Ze kunnen hooguit je ouders inlichten, maar da's geen probleem als je 18+ bent, dan weten je ouders er al van toch ..
Zo'n hond kan dat 2 weken later nog prima ruiken als jij een zakje wiet in je jas hebt gehad.
Zorgen dat die hond bij iedereen reageert lijkt me de ultieme oplossing.
Wel apart, dat ze een handelaar zoeken en dan urinetests doen.
Vervoert hij dat onderhuids dan ofzo, een dealer hoeft toch niet ook een gebruiker te zijn ?
Als het doel is een dealer te vinden denk ik dat zo'n test niet te rechtvaardigen is.
Comment
-
Ben jij wel 18?
Kijk neem zo wie zo niks mee naar school het is niet de plek waar je dit hoort te gebruiken.
En als die hond wat ruikt en jij heb niks bij je wat wille ze je gaan doen dan?
Niks, en dat kunnen ze ook niet tenzij je iets bij je hebt...
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Comment
Comment