Hoi Allemaal, Ik heb een probleem met de temperatuur en/of de luchtvochtigheid. Ik bezit een secret jardin dr60, een 250 watt grolux hps met afzuiging en koolstoffilter. En het lukt me niet om de luchtvochtigheid of de temperatuur goed te krijgen. Zonder afzuiging is de luchtvochtigheid goed (tss 70 en 80 %), zit nog met net ontkiemde zaden. Maar dan is de temperatuur een 38 graden. Zet ik de afzuiging aan is de temperatuur goed (tss 24 en 28 graden) maar dan is de luchtvochtigheid maar 20 %. Ik heb al een emmer vol water erin gezet met handddoeken in, natte handdoeken opgehangen maar niets helpt. Als ik thuis ben ga ik regelmatig sproeien met de planten spuit maar verder heb ik geen raad meer. Iemand die nog advies voor me heeft? Alvast bedankt. Groeten!! (mijn excuses trouwens maar de enter toets werkt niet voor me in dit tekstveld).
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Temperatuur & luchtvochtigheid
Collapse
X
-
Re: Temperatuur & luchtvochtigheid
of zo'n luchtbevochtiger plaatsen, die dingen kosten ook de wereld niet.
Andere optie : tijdelijk overstappen op TL tot de plantjes wat groter zijn. Ze hebben nu toch geen maximaal profijt van je 250watter, en dat is wel de bron van je temp.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Re: Temperatuur & luchtvochtigheid
Ik doe niet aan LV-metingen of aanpassingen, en dat werkt eigenlijk prima. Net als in de buitenlucht. Alles groeit lekker door. Scheelt een boel in de gemoedsrust!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment