Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

zwakstroom op wortels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: zwakstroom op wortels

    Hello peeps,

    Ik had beloofd afgelopen vrijdag de eerste post te plaatsen,
    helaas kreeg ik wat truble's met mn stekken dus ga eind van deze week opnieuw starten.

    @ HJM : Ik hou even aan wat er in de highlife staat, heb inmiddels ook al alles in huis, so koper it will be.

    @ Teenslipper : Ik geloof dat je gelijk hebt en het over de magnetische werking gaat.

    @ Ganjax : zou je eens willen chekken of dat het geval is? Ben wel benieuwd....hoef het wiel natuurlijk niet opnieuw uit te vinden.

    Tot vrijdag,

    Groet J de P

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Hier ook een interessant verslag van magnetsime:

    http://nl.scribd.com/doc/121972244/6/Magnetisme-als-groeistimulator

    Gr. J.
    aaaah ja....deed die van ons ook altijd...gaat wel weer over!

    Comment


      #17
      Re: zwakstroom op wortels

      Gewassen die onder hoogspanningskabels staan groeien voorspoediger op dan hun buren. Het zou te maken hebben met inductie en het transport van sporenelementen in het plantenweefsel. Dit systeem wordt niet toegepast in kassen omdat het opwekken van electriciteit te kostelijk is ivm de opbrengsten. Ik veronderstel dat dit batterijsysteempje er een doorslagje van is. Een testje is natuurlijk leuk maar om statistisch correct te zijn moet je toch al gauw een 500 planten van elk type opstelling hebben.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

      Comment


        #18
        Re: zwakstroom op wortels

        @ PastinaakPeter: als jij de ruimte regelt doe ik de stekjes hahahaha
        aaaah ja....deed die van ons ook altijd...gaat wel weer over!

        Comment


          #19
          Re: zwakstroom op wortels

          Ik ben ook een linkje tegengekomen over magnetisme en elektriciteit: http://www.cannabis.info/NL/biblioth...roeistimulator

          Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit ook de schrijver van jou artikel. Hij heeft al veel proefjes gedaan.

          Misschien heb je er wat aan (of jullie).

          Comment


            #20
            Re: zwakstroom op wortels

            thanks Cookaap!

            Na het lezen van dit artikel ( is inderdaad dezelfde schrijver) ga ik na dit-
            onderzoekje ook eens wat tijd investeren in de magneten, kijken wat het doet.

            Gr. J de P
            aaaah ja....deed die van ons ook altijd...gaat wel weer over!

            Comment

            Bezig...
            X