Heej,
Ik ben mijn kweek begonnen en had in een tuincentrum gekeken voor voeding.
Er was natuurlijk niet precies wietplanten voeding maar wel veel in vloeistof en poedervorm, en ik had gekozen voor poedervorm omdat deze lekker veel NPK had.
Mijn vraag is:
Is deze voeding wel geschikt? zal ik in kleinere maten moeten geven? of is het het beste iets anders te kope? en hoevaak voeding mee geve? elke dag? 1 keer per week? enz.. en wanneer moet ik voeding meegeven?
Uitleg over het bakje:
Deksel:
Kamerplanten
voeding in poedervorm
Direct oplosbaar, direct resultaat
POKON
bloeiend sinds 1929
Voor 115 L
Voorkant:
Zelfde als bovenkant.
Linkerkant:
Kamerplanten
voeding in poedervorm
Mooie planten in huis veraangenamen de leefomgeveing; ze brengen gezelligheid en staan erg mooi. Er zijn vele verschillende soorten kamerplanten, voor elke smaak en passend bij elk interieur.
(Nou mensen,, als de blauwe vrienden komen, kunne we zeggen dat het bij ons interieur past )
Planten in huis staan niet in hun natuurlijke omgeving. Daarom is het extra belangrijk ze goed te verzorgen.
Pokon Plantenvoedsel Kamerplanten in poedervorm geeft planten in huis alles wat ze nodig hebben om mooi en gezond te blijven. Het boldoet aan de hoogste kwaliteitseisen, is volkomen zuiver, volledig in water oplosbaar en word direct door de plant opgenomen.
Rechterkant:
Kamerplanten
voeding in poedervorm
Gebruiksaanwijzing
* Gebruik de maatlepel in de verpakking
* Los 3 gram (=1 maatlepel) op in 1 liter lauw water
* In de wintermaanden de dosering halveren
Tips!
* Verpot kamerplanten ieder jaar. Gebruik hiervoor Grond voor Kamerplanten van Pokon Aqua Optimum. Hierdoor hoeft u uw planten 50% minder vaak water te geven.
* Na verpotten de eerste 4 tot 6 weken geen extra voeding geven.
Achterkant
Kamerplanten
voeding in poedervorm
EG-MESTSTOF
NPK-meststof 16+21+27
16,0% stikstof totaal (N)
8,0% nitraatstikstof
8,0% ammoniumstikstof
21,0% fosforzuuranhydride (P2O5) oplosbaar in water en neutraal ammoniumcitraat
21,0% oplosbaar in water
27,0% kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water
Droog bewaren.
Buiten bereik van kinderen houden.
Inhoud 350 g
POKON CHRYSAL
NAARDEN-HOLLAND
Postbus 5300, 1410 AH Naarden
035-6955877
Greetzz
Ik ben mijn kweek begonnen en had in een tuincentrum gekeken voor voeding.
Er was natuurlijk niet precies wietplanten voeding maar wel veel in vloeistof en poedervorm, en ik had gekozen voor poedervorm omdat deze lekker veel NPK had.
Mijn vraag is:
Is deze voeding wel geschikt? zal ik in kleinere maten moeten geven? of is het het beste iets anders te kope? en hoevaak voeding mee geve? elke dag? 1 keer per week? enz.. en wanneer moet ik voeding meegeven?
Uitleg over het bakje:
Deksel:
Kamerplanten
voeding in poedervorm
Direct oplosbaar, direct resultaat
POKON
bloeiend sinds 1929
Voor 115 L
Voorkant:
Zelfde als bovenkant.
Linkerkant:
Kamerplanten
voeding in poedervorm
Mooie planten in huis veraangenamen de leefomgeveing; ze brengen gezelligheid en staan erg mooi. Er zijn vele verschillende soorten kamerplanten, voor elke smaak en passend bij elk interieur.
(Nou mensen,, als de blauwe vrienden komen, kunne we zeggen dat het bij ons interieur past )
Planten in huis staan niet in hun natuurlijke omgeving. Daarom is het extra belangrijk ze goed te verzorgen.
Pokon Plantenvoedsel Kamerplanten in poedervorm geeft planten in huis alles wat ze nodig hebben om mooi en gezond te blijven. Het boldoet aan de hoogste kwaliteitseisen, is volkomen zuiver, volledig in water oplosbaar en word direct door de plant opgenomen.
Rechterkant:
Kamerplanten
voeding in poedervorm
Gebruiksaanwijzing
* Gebruik de maatlepel in de verpakking
* Los 3 gram (=1 maatlepel) op in 1 liter lauw water
* In de wintermaanden de dosering halveren
Tips!
* Verpot kamerplanten ieder jaar. Gebruik hiervoor Grond voor Kamerplanten van Pokon Aqua Optimum. Hierdoor hoeft u uw planten 50% minder vaak water te geven.
* Na verpotten de eerste 4 tot 6 weken geen extra voeding geven.
Achterkant
Kamerplanten
voeding in poedervorm
EG-MESTSTOF
NPK-meststof 16+21+27
16,0% stikstof totaal (N)
8,0% nitraatstikstof
8,0% ammoniumstikstof
21,0% fosforzuuranhydride (P2O5) oplosbaar in water en neutraal ammoniumcitraat
21,0% oplosbaar in water
27,0% kaliumoxide (K2O) oplosbaar in water
Droog bewaren.