Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

    Korting op 420shop
    Ik loop al een tijdje met de vraag hoe je je wiet nou eigenlijk wat zoeter kan maken, ik ken de verhalen van mango-sap appelstroop of suiker.
    Maar heb hier geen ervaring mee. Daarom dacht ik dus miss lopen meer mensen met deze vraag rond, en kunnen we nu eindelijk antwoord op onze vraag krijgen.
    Natuurlijk heeft het ook met je wietsoort te maken, maar wat kun je zelf nou eigenlijk doen om te spelen met je wietsmaak.
    Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, en miss kom ik nu verder hier mee.

    Ik kijk uit naar positieve en effectieve reacties.

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

      Je hebt al tig antwoorden gehad.
      De tijd dat je moeder de pap voorkauwt is al ver achter je. (hoop ik)
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

        Inderdaad heb veel gelezen en gezocht en kom ook niet echt uit op een conclusie, miss iemand anders die er ervaring mee heeft. ?

        Comment


          #5
          Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

          hadden we de honingmieren al gehad ? (lokmiddel moet je effe uitzoeken dan)

          jij wilt niet dat de plant zoet is, hij moet zoete rook afgeven > de upgrade vraag so to speak
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

              je mag mijne altijd voorkauwen, anytime!
              ik wil het graag in een lange warme brei

              --

              ik heb net een droppie tussen mijn vloei gepropt,..
              ik kan het u niet aanraden

              ik heb ook het melasse gedeelte geprobeerd,... ik las op wikipedia dat het gebruikt word als grondstof bij diverse producten,.. ik zag ook bio ethanol staan,.. dat had ik nog in de schuur staan
              ook dit heb ik over de joint gesprenkeld ,.... ook dit is geen aanrader

              ik zit met de handen in het haar,... figuurlijk dan zeg maar,... want na mijn laaatste jointje,.. is daar zeg maar ook nix meer van over
              __________________________________________________ ______________

              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                Heb nooit een testgroep/planten gehad maar er wordt gezegd dat Plagron Sugar Royal of molasse/melasse/ruwe rietsuikermelasse opgelost in water, kan zorgen voor een zoete oogst.

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                  Kun je daar wat meer over vertellen, klinkt goed... en wil inderdaad een lekker zoet rokertje.

                  Greetings

                  P.s.

                  Thanx voor de positieve reacties

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                    Jonguh..ga nou ff het forum doorzoeken, er zijn al een paar topics precies als deze met precies deze vraag en meer antwoorden.
                    Conclusie is : Ga een zoet soortje kweken, of besprenkel ze met poedersuiker en rol je wiet tussen een pannenkoek.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                      Genoeg te vinden op youtube(Engels)Link .

                      20130622_102552.jpg


                      Heb het nog niet getest en voor een goede test heb je twee dezelfde soorten nodig om te bepalen of het helpt.
                      Verder kan ik niks zeggen behalve zoek met google en zoek in het Engels(in Amerika wordt molasse vaak gebruikt bij planten).

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                        WOuld CANNO boost do the same job?

                        Greetings

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                          Ik zou niet inzien waarom je een cano moet boosten, gewoon de juiste stroming pakken en lekker paddelen. Hoe je wiet daar zoeter van wordt!? Al sla je me dood!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                            HAHHAHA, YES indeed, Ik bedoel CANNA boost accelerator,,,..

                            Greetings

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X