Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

    gewoon appelstroop vd lidle gewoon door het water , word gewoon opgenomen door de plant , planten nemen in de natuur ook suikers op !! gewoon proberen bij 1 plant !!!!lekker hoor !!!! volgens mij is dit topic nu wel uitgediept met de reacties die je nu krijgt zijn we wel klaar , of heb je boter op je hoofd !!!!

    Comment


      #17
      Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

      Boosters zijn toch makkelijk opneembare P-K voeding(en als je goeden hebt nog wat extra).

      Ohja was deze nog vergeten:
      20130622_180151.jpg

      En heb je niet genoeg tips?

      Comment


        #18
        Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

        Je moet je planten kruisen met rietsuiker,(met suikerbieten lukt het niet).
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

        Comment


          #19
          Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

          Stap 1:Maak je eigen gratis webshop aan: Er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw. Uw ontvangt een email met meer informatie Vul hier je naam in Voer je Emailadres in INSCHRIJVEN Hét webshopsysteem voor ondernemers Met Starteenwinkel beheer je jouw eigen webshop heel gemakkelijk zonder gedoe: 100% gratis voor startende ondernemers Ongekend eenvoudig […]
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

            [QUOTE=max390;375557]Boosters zijn toch makkelijk opneembare P-K voeding(en als je goeden hebt nog wat extra).

            Ohja was deze nog vergeten:
            20130622_180151.jpg

            "Waar kan ik die krijgen"

            Greetings

            PS,

            Thanxxx voor de tips en tips kan je noooit genoeg van hebben, Feel free to post some more tips. Just tips as in ideas...

            Comment


              #21
              Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

              Oorspronkelijk geplaatst door blue6erry View Post
              "Waar kan ik die krijgen"
              bij google
              __________________________________________________ ______________

              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


              sigpic

              Comment


                #22
                Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                Zowel voor aarde, koko's en hydro?

                Greetings

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                En de website is offline nog meer adressen waar je het bestellen kan, Of heb je het zelfde resultaat met PK 13/14 en gebruik van CANNA boost accelerator???

                Greetings

                Comment


                  #23
                  Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                  Zover ik weet kun je Advanced Nutrients producten bij alles gebruiken.
                  Denk dat het slim is voor mij om te zeggen dat: zoek via google naar Advanced Nutrients (vijfde).
                  Voordat ik een ban krijg.

                  Je kan geen pk booster met een booster mengen of aan planten geven(staat meestal wel op de label.

                  Voor de duidelijkheid Boosters zijn:
                  IMG_0704.jpg

                  Sugar Royal en Bud Candy zijn additieven(extra's).
                  Er zijn ook wel andere merken die gelijkwaardige producten hebben, maar dat zoek je zelf maar uit.

                  GOOGLE IS JE VRIEND !|!!!!!
                  Attached Files
                  Last edited by max390; 23 June 2013, 00:03.

                  Comment


                    #24
                    Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                    goed, hardstikke stom dus. van mij. sorry. tis een zeldzaam probleem weet je

                    ik begrijp dus dat je plantjes bij jou snachts de keet afbreken, dat je op je flikker hebt gekregen van ze toen je met de verkeerde voeding aan kwam, En ze moeten inderdaad gewoon met hun plakvingers van de afstandbediening afblijven en rustig in de hoek een beetje zoet staan wezen. Foei. Zeg ze dat maar. Dat ik dat heb gezegd ja. Ja snuit nog aar even lekker uit ja. Heel goed..zo. Ja niemand heeft je ook verteld dat er echte bitchjes tussen zitten natuurlijk. Die moet je echt africhten, daar zit pit in enzo. Die krijg je niet zoaar zoet. dat is echt zwaar mishandelen als ze dwars liggen. Meteen. Niet aarzelen ook. Ja. Met die elleboog inderdaad.

                    Wil je nog thee ? Uit china, echt biologisch groen is dit. Zie je meteen..zo door de containerwand heen, heel makkelijk wel. Kaboutersmaak.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #25
                      Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                      paar jaar terug had ik 3 indentieke planten (stekken AK-47)
                      daarvan had ik er 1tje honing water mee gegeven 3 weken voor de oogst
                      die planten appart geknipt en gedroogd
                      en daarna bij al mijn blowende kennisen de test gedaan
                      welke van de 3 is het lekkerst..?
                      en allemaal zeiden ze de plant die honing had gehad ..
                      die was minder scherp en zoeter van smaak..
                      dus ik doe dit sinds dien altijd met mijn planten
                      ong 2 eetlepels per liter water ...

                      sucses.. grtzz birdie

                      Comment


                        #26
                        Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                        Heb hier Pineapple Chunk & Vanilla Kush (Barney's), bio op aarde met tabs en BAC. Beter van smaak dan dit kunnen ze toch niet meer worden, naar mijn mening, behalve dan na enkele maanden curen (vooral de laatsgenoemde overtreft alle andere soortjes ooit gerookt).

                        Maar goed. Er zijn genoeg dure producten die beweren een betere opbrengst en betere smaak te geven, go nuts on it!

                        Edit: wat je misschien ook kan proberen is je planten pure steviol glycoside geven (200 tot 300 x zoeter dan suiker). Zoetste spul op aarde!
                        Last edited by Oblivion; 23 June 2013, 10:19.

                        Comment


                          #27
                          Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                          @max390 Je kan geen pk booster met een booster mengen of aan planten geven(staat meestal wel op de label.???

                          Dus je wil zeggen ik kan geen PK13/14 en boost accelerator met elkaar mengen en dan aan de plant geven, op de verpakking staat namelijk dat dit welkan, beide van zelfde merk.

                          Greetings

                          Comment


                            #28
                            Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                            @OBLIVION, denk je dat dat echt werkt dat spul, wil het namelijk wel proberen.\\

                            Trouwens hoorde ook dat klassieke muziek goed is voor je plant, vraag me af of de smaak daar ook door zal veranderen.\\

                            Greetings

                            Comment


                              #29
                              Re: Hoe krijg je wiet nou eigenlijk zoeter???

                              Comment


                                #30
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...
                                X