Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help!thc gehalte verlagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: help!thc gehalte verlagen?

te vroeg oogsten

Comment

De Hashmaker is een zeer handige Hasj shaker als je zelf snel wat hasj wilt maken. Een absolute aanrader voor rokers van hasj.

Zou perfect moeten werken hiervoor , zoals JohnnyHaze zegt
      Je zal alleen even moeten experimenteren hoe lang dat ding in de vriezer moet en hoe lang je moet schudden

Er zijn ook grinders welke verschillende compartimenten hebben , dit werkt alleen minder goed denk ik

Comment

ja zo'n apparaat bedoelde ik moet volgensmij wel werken

Comment

Ik dacht ook ooit dat ik van "sterke wiet" draaierig en paranoia werd. Dat bleek ik mis te hebben: Ik kan niet goed tegen wiet met te weinig CBD. Sinds ik dat weet rook ik geen sativa meer, en blow weer naar hartelust.

Ik zou die "sterke wiet" dus helemaal niet kopen. Je kan misschien het THC-percentage verlagen, maar nooit het CBD-percentage opkrikken.

Lullig (en schandelijk!) dat je geen medi-wiet kan krijgen. Je woont in Belgie, zo te zien? Dus ook geen coffeeshop in de buurt die lekkere CBD-wietjes in voorraad heeft... Wat een wereld...

Comment

Ga hier eens lezen je kan daar ook vragen stellen hij weet veel meer over Medicinaal wiet en gebruik
            Mediwiet
            God was never on your side..

Comment

Bezig...
            X