Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help!thc gehalte verlagen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help!thc gehalte verlagen?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: help!thc gehalte verlagen?

    kleinere hoeveelheden in je joint.

    Comment


      #3
      Re: help!thc gehalte verlagen?

      Ja dat heb ik natuurlijk al geprobeerd maar dat is de oplossing niet.dan proef ik niets.kwil de thc eraf krijgen zodat ik er toch genoeg kan in doen zonder kei stoned te worden

      Comment


        #4
        Re: help!thc gehalte verlagen?

        twee trekkies nemen en joint neerleggen
        __________________________________________________ ______________

        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


        sigpic

        Comment


          #5
          Re: help!thc gehalte verlagen?

          Stoppen met roken haha
          Grtz Joske!

          Comment


            #6
            Re: help!thc gehalte verlagen?

            really,serious, meen je dat nu thc loze wiet zoeken of als je er niet tegen kan je laten rippen kan ook helpen
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: help!thc gehalte verlagen?

              Ik begrijp jullie wel hi ik zou vroeger net hetzelfde gereageerd hebben.
              maar sinds ik Auto ongeluk heb mee gemaakt en nu voor altijd met rugpijn moet leren leven en hartklachten erbij heb gekregen is mijn gebruik helemaal veranderd.kort uitgelegd heb ik eigenlijk medicinale weed nodig maar daar geraak ik niet aan en zelf kweken gaat ook niet.daarom zoek ik een manier om toch nog te kunnen roken zonder hevig te flippen weed ontspant mij maar als hij zo zwaar van thc is dan heb ik last van hartkloppingen en psychisch geflip ipv rust ontspanning in rug.en dat zoek ik niet.heb een tijdje een deel gekregen van vriend die kweekje had en die ontspande...en vo de rest geen mentaal gedoe of hartkloppingen maar rust aan rug.daarom wil ik nu een manier vinden om weed te verzwakken ja kweet het,jullie willen net andersom.maar in mijn geval is da de realiteit.aan mediweed kan ik niet geraken dus daar ligt geen oplossing.ik heb wel "zware" weed en daarmee zou ik iets willen doen om te proberen die zwaarte te verrminderen.ja die 2 trekjes en terug wegleggen is tot nu de eenigste oplossing maar kwil een beetje langer kunnen roken om te genieten vd smaak.dus oplossingen zijn nog altij welkom.en al bedankt voor de reacties,groetjes
              Last edited by ronantwerp; 28 June 2013, 15:58.

              Comment


                #8
                Re: help!thc gehalte verlagen?

                Snap je wel.
                In de eerste plaats is de soort belangrijk: Een chille indica is beter dan een heftige amnees, naar mijn mening.
                Jammer dat je niet kan kweken. Dan kweek je gewoon teveel en je laat dat enkele maanden in potten zitten: THC wordt CBD.
                Rook je tabak? Want da's ook niet altijd goed in combi met wiet (maar doe het ook hoor).
                En heb je wel eens een vaporizer geprobeerd? Ook zeker aan te raden!

                Succes!

                Comment


                  #9
                  Re: help!thc gehalte verlagen?

                  neem een purple en buiten wiet , lekker licht en goed aroma , kon ik goed hebben met mijn hart klachten , deed mijn rug ook goed ! na verloop kan je altijd een ander soortje proberen !! er treed na een tijdje toch gewenning op , veel suc6 !!!

                  Comment


                    #10
                    Re: help!thc gehalte verlagen?

                    mischien ben je hier wat mee, je vriend kan bv eens zo een paar dames plaatsen speciaal voor jou http://cbdcrew.org/varieties/
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment


                      #11
                      Re: help!thc gehalte verlagen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion View Post
                      Snap je wel.
                      In de eerste plaats is de soort belangrijk: Een chille indica is beter dan een heftige amnees, naar mijn mening.
                      Jammer dat je niet kan kweken. Dan kweek je gewoon teveel en je laat dat enkele maanden in potten zitten: THC wordt CBD.
                      Rook je tabak? Want da's ook niet altijd goed in combi met wiet (maar doe het ook hoor).
                      En heb je wel eens een vaporizer geprobeerd? Ook zeker aan te raden!

                      Succes!
                      Enkele maanden in pot...thc wordt cbd?!dat is kei goed!leg is uit als je wil aub?dat wist ik niet,kan dit proces niet versneld worden?

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door budha54 View Post
                      neem een purple en buiten wiet , lekker licht en goed aroma , kon ik goed hebben met mijn hart klachten , deed mijn rug ook goed ! na verloop kan je altijd een ander soortje proberen !! er treed na een tijdje toch gewenning op , veel suc6 !!!
                      hmm...spijtig die vriend kan niet meer kweken dus zelf wiet kweken is uitgesloten spijtig genoeg.maar mischien zelf proberen een plantje te kweken.ik lees dat je ook hartklachten hebt,weet jij een goede autoflower die goed is voor rugpijn en hart?kan ik mischien is proberen?

                      Comment


                        #12
                        Re: help!thc gehalte verlagen?

                        THC vervalt bij opslag niet in CBD, maar in CBN. CBN heeft wel minder potentie dan THC, dus je kan je wiet daar wel minder sterk mee maken.

                        Medicinal Cannabinoid FAQ: What are THC, CBD, CBN, CBC and …?
                        Last edited by Wietefras; 28 June 2013, 18:23. Reden: Linkje met wat uitleg bijgevoegd

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #13
                          Re: help!thc gehalte verlagen?

                          @Wietefras heeft gelijk. THC verandert niet in CBD maar in CBN.

                          Het roken via een vaporizer schijnt een meer medische high te hebben, Zelf nog nooit geprobeerd.
                          De andere manier die ik ook nog nooit heb geprobeerd, de momenteel internet roemrijke cannabis olie (zogezegd kankertegenstrijdig).
                          Resident in Tenerife, Spanje.
                          3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                          Comment


                            #14
                            We help you acquire the perfect domain for your site. Affordable payment options. Quick and responsive customer support available.

                            Comment


                              #15
                              Re: help!thc gehalte verlagen?

                              als je je wiet in de vriezer stopt en je schud er mee dan valt de thc er geleidelijk af, net zoals het principe van droog pure thc maken, daar kun je hier op het forum ook wel wat over vinden.
                              dit word meestal met knipafval gedaan, maar je zou het een keer kunnen proberen met een kleine hoeveelheid.
                              Weet niet of dit een goed idee is, maar dan heb je en minder sterke wiet + je kunt de pure thc opsparen en er iemand blij mee maken

                              Gr JohnnyHaze

                              Comment

                              Bezig...
                              X