Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Honden piss

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Honden piss

fff een vee klok met koperdraadje aan je specikuip , lage spanning !!!! ze krijgen een schop onder hun kloten !!!! maar ook een pispaal in je tuin zetten!!!! waar ze wel tegen aan mogen pissen !!! zelf er ook ff tegen aanzeiken , voor doen dus !!!! als je dit zo doet lopen ze met een grote boog om je planten heen , die garantie geef ik je !!!!!! ps voor het water geven ff de spanning vd klok halen , snapi !!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

fff een vee klok met koperdraadje aan je specikuip , lage spanning !!!! ze krijgen een schop onder hun kloten !!!! maar ook een pispaal in je tuin zetten!!!! waar ze wel tegen aan mogen pissen !!! zelf er ook ff tegen aanzeiken , voor doen dus !!!! als je dit zo doet lopen ze met een grote boog om je planten heen , die garantie geef ik je !!!!!! ps voor het water geven ff de spanning vd klok halen , snapi !!!

Comment

Hond de deur uit doen. Google eens waar pis zoal uit bestaat, en waarom boeren zoveel milieu belasting betalen over hun grasland. Iets met ammonia enzo.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Wat een reacties zeg net of je hier niks meer mag vragen... Honde de deur uit doen enzo wat zijn dat voor reacties man HJM Posts te kort ofzo? Budah dan nog een beetje fatsoenlijk idee maar lijkt mij iets te veel werk het ging er gewoon overuit of honde zeik nouw wel of nie schadelijk is, mij interseerd het niet waar die honde zeiken als jij moet zeik je tog ook tegen een bom? En ik laad ze 3x per dag uit dus ga geen onzin kramen aub en geef gewoon normaal antwoord 5 jaar lid maar z'n onzin heb ik nog nooit mee gemaakt zeg

edit: fotos missien krijg ik dan tog wat meer respect volle reacties

de pisplek
        IMG_0290.jpg

en foto van de mooie bloemen
        IMG_0288.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hmm die thumbnail moest er niet bij is van vorig jaar

peace .god
        Attached Files
        Last edited by thegod; 17 July 2013, 16:29.

Comment

mooie struiken

Kun je niet creatief met grofgaas zijn of zoiets, daar waar schikdraad geen optie is lol

Je planten afschermen zodat ze niet zo interessant zijn voor je dogs
          sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

Comment

heb je echt willen helpen met je prbleem , kort maar krachtig , na 1 keer lopen ze met een boog om je planten heen , mijn hond zeikt 1keer tegen een lantaarnpaal met lekstroom , 10 jaar later liep hij nog met een boog om die paal !!! daar komt nog bij dat je iedere hond een kunstje kan leren !! en voor de duidelijkheid heb een boef van 14 jaar daar hou ik meer van dan menig mens !!! vriendelijke groet !!!!
            ps : je kunt je we afvragen of het een goede keus is geweest om dit topic te plaatsen in deze form , aan de andere kant is begrip voor elkaar ook niet weg !!!!

Comment

Buddah Ja ik geloof je man maar het is nu niet echt een makkelijke oplossing wel vind ik het fijn dat je teminsten probeerd te helpen ik bedoel sommige mensen hier gaan echt van die troll dingen schrijven ik snap nog nie eens waarom reageren ze...en inderdaad honden zijn in mij ogen evenveel als mensen daarom ben ik beetje pissig als er zo over mij honde word gepraat, Topic staat gewoon goed onder overige (vragen)! Reageer gewoon niet als je niks bruikbaars te melden hebt tog? En de vraag was is hondezeik nouw schadelijk of niet als het zo is kan ik ze het afleren natuurlijk..

Comment

te water3.jpgZie jij hier zielige honden? Toch hebben ze niet de moed in mijn tuin te zeiken. Dat is dominantie gedrag. Een hond is geen mens, en heeft een baas nodig. Als je dus zoveel met je honden op hebt, geef je ze een baas, dan kunnen zij ontspannen. Niet Bolle?
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Relax budha, een hond of kat hoort gewoon niet aan mijn/ je? planten te zitten, niet pisse of vreten,maar als het zijn stek is om tegenaan te pisse heb jezelf gecreeerd,
                  moeilijk af te leren. Heb een kat die ze ook lekker vond, ze heeft het goed afgeleerd. Je moet ze terplekke betrappen en straffen, anders geen baat. Geef een beloning
                  als de hond het minder gaat doen.

Blijven pisse is voluit water er tegenaan en lekker spoelen en een rondje doen buitenshuis
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Ik vind het sowieso niet zo fris om je hond z'n behoefte in je tuin te laten doen.
                    Zeker niet in een woonwijk.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

tja het is niet de vraag hoe het is ontstaan maar hoe los je het op !!! hondepis is echt net roundup je planten gaan eraan kapot !!!! het voordeel van mijn optie is , je hoeft hem niet zelf te corrigeren , je hoeft er niet bij te zijn , de hond word niet boos op je , maar er zijn honden die RUIKEN stroom !!! maar dat komt alleen voor in de africhting / dressuur !! doe je zelf een plezier het is echt de beste en snelste optie !! er zijn meer oplossingen zo als teletact , afstand bediening , stroomband dus , maar dan moet je er de hele dag bij zitten en de honden voelen dat er op ze gelet word !!! en de kat van de buren is ook kansloos !!! kijk eens bij de Guerrilla kwekers die doen het ook , dat is dan tegen slakken maar dat voordeel krijg je er gratis bij !! bij de boerenbond kan je ook een draad halen die je onder of op de tegels doet , met zender in de halsband werkt ook , boeren doen het om de hond op het erf te houden !!!!geef je hond een pispaal , waar hij kan en mag , met een putje heb je geen stank en vliegen , emmer water drupje lysol , en oerhippie je hebt gelijk hoor dressuur is een kwestie van straffen en belonen !!!!! EN HJM we hebben we niet allemaal de zelfde gave , je bent een bijzonder mens !!!!

Comment

Geniet nooit met mate !

Comment

mijn hond pist ook in de tuin, ze mag dat van me .. tegen mijn planten zeiken is echter een nono, ik heb niks tegen mijn zeikende teef en wil haar dus ook niet verhinderen rustig en zonder schrik voor een prik van de klok te gaan pissen .. ik heb gewoon een rolletje gaasdraad rond mijn hok gespannen .. ze gaat niet in het 'hok' dus mijn planten worden niet ondergezeken. urine bestaat uit 70% herbruikbaar vocht dus een mens kan er in hoge nood op overleven, het bestaat echter ook uit 30 puur gif en afval dus lang zal je er niet op overleven zonder ziek te worden.. planten hebben liefst een beetje proper water.. dus niet wateren is de boodschap .. de eerste boodschap wel te verstaan .. zeikse!!

Comment

Een grapje en wat sarcasme hoort er bij hier (denk ik dan)
                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

eindelijk wat goeie reacties daar ben ik blij om, inderdaad een grapje moet kunnen maar niet 10 grappen en 1 die wil helpen snapje maar goed laten we dat maar achter wegen laten.

budha54: ja die paal is echt slim van je maar ik woon nouw niet echt op een boederij ofzo heb maar een klein plaatsje met aleen maar tegels en dan 5 van die grote specie kuipen erop klein terasje enzo dus blijft niet veel plek voor over je hebt echt wel goeie tips maar zonder geld kom je niet ver met je info snapje tog bedankt.

hasharin: (de dogwhisper) hier heb ik wat aan man erg duidelijk uitgelegd mij honden zijn dus echt die 2e optie blaffen naar andere honden nie goed luisteren als ze los zijn trekken aan de riem je noemt het percies op nu leg je ook duidelijk uit hoe ik te werk moet gaan dus daar gaan we aan werken heel erg bedankt jij

EL geurilliero: haha hier heb ik ook echt wat aan nu dacht ik dat zelf juist ook dat er tog veel water in pis zat enzo (bear grylls) maar integendeel die 30% afvalstoffen wis ik niet nu is dat dus eigelijk een duidelijk antwoord op mij vraag het is dus niet slim om ze zeik te laten drinken en nu kan ik mooi die info van hasharin en de oerhippie gebruiken om het ze is af te leren

heel erg bedankt voor jullie tijd,
                              peace .god
                              Last edited by thegod; 18 July 2013, 18:19.

Comment

Geef je hond de tijd om het af te leren. Duurt even omdat het zijn gewoonte is geworden. Wijs hem/haar een ander plekje aan waar ie geen schade aan kan richten, want anders weet ie niet waar ie het wel mag doen
                                van het baasje. Belangrijk is hoe oud de hond is en hoelang hij al je maatje is ivm het leergedrag.
                                Hasharin heeft het ook bij het goeie eind.
                                Heb zelf geen hond maar een kat, heb in het verleden bij een dierenasiel gewerkt met honden en katten.
                                Hondentrainers kosten een flinke zak euros met wel of geen resultaat.
                                Het sleutelwoord is; geduld.

Succes en ben benieuwd of het beter gaat () ? Keep em green
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Bezig...
                                X