Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Critical Kush groeifase

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Critical Kush groeifase

Korting op 420shop
    Allen!

Ik had snel een vraagje over de groeiperiode van men plantje.

Ik heb namelijk 'Critical Kush' zaadjes gekocht, en er staat bij dat ze 8 weken moeten bloeien.

Maar hoelang moeten ze nu groeien? naargelang ik ze hoog genoeg vind, of staat hier echt een bepaalde tijd op, soort voor soort?

Ik vind vanalle reacties, en het is me redelijk onduidelijk wat te doen.

Kunnen jullie me even helpen?

Bedankt!
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

Re: Critical Kush groeifase

Als het een autoflower is dan duurt et ongeveer 3 tot 6 weken.
    Bij regulier als het licht 12/12 is.

Comment

Hallo Tsjakke,

Ik neem aan dat je binnen gaat kweken, want nu nog voor buiten is wel een beetje laat voor. De meeste mensen geven 18/6 licht voor de groei en dan in de tweede of derde week over naar 12/12. Dus 18 uur is voor groei. Je kan ook langer groeien naar eigen keus maar dan wordt de planten groter en duurt het langer voor je oogst hebt. Buiten planten groeien meestal 2/3 maanden en dan gaan ze over op ongeveer 8 weken bloei. Daarom worden de zelfde plant buiten groter omdat dus langer groeien.

je kan ook zelf bijhouden hoeveel weken groei je gaat geven en de volgende keer meer of minder lang laten groeien om te kijken wat het verschil gaat brengen.

Als je overgaat schakel naar 12 uur dan duurt het tussen 1 en 2 weken voordat ze gaat bloeien.

succes er mee en veel plezier.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Bedankt! Al mijn vragen beantwoordt. Als je mijn kast eens wil zien, zoek dan 'experimentele broeikast' bij kweekverslagen.
        Nogmaals bedankt!
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

Comment

Bezig...
        X