Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stekken van Lowryder??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stekken van Lowryder??

    Korting op 420shop
    Op 31 Mei heb ik 2 stekjes gekregen en laatst kwam ik erachter dat dit stekken zijn van een Lowryder. Heb ff opgezocht wat dat precies voor soort is en blijkt dus een autoflower te zijn.. Nu lijkt het mij niet dat je stekken kan maken van autoflowers omdat die praktisch meteen in de bloei gaan en bloeiende planten kan je niet stekken. Ik wist eerst niet dat het stekken van een autoflower waren en heb ze na een week of 2 ff wat hoger in de pot gezet, en dus het hele zooitje los getrokken. Mijn vraag is of het zin heeft deze planten te laten staan?
    Hier wat foto's: (De plant in de bruine bak was vanaf het begin al een achterlopertje, scheelt een paar cm met de ander)

    Wietplant Stek 04-06-2013.jpg31-05-2013
    Wietplant Stek 04-06-2013.jpg31-05-2013
    Wietplant Stek 21-06-2013.jpg21-06-2013
    Wietplant Stek 21-06-2013.jpg21-06-2013
    20130704_131624.jpg04-07-2013
    20130704_131632.jpg04-07-2013
    20130719_145421.jpg19-04-2013
    20130719_145502.jpg19-04-2013

    #2
    Re: Stekken van Lowryder??

    Dat zijn geen lowryders, dat kan ik je wel vertellen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Stekken van Lowryder??

      Haha dat meen je niet?! Waar lijkt het dan op? Ik heb echt geen verstand van autoflowers of stekken dus ben benieuwd wat ik in huis heb staan

      Comment


        #4
        Re: Stekken van Lowryder??

        Het lijkt op wiet, maar meer dan dat kan ik je ook niet vertellen. Veruit de meeste stekken zijn PP, haze, nlx of santa maria. Want dat zijn commercieel interessante soorten, vandaar de levendige handel. Autoflowers zouden, wanneer gestekt, over het algemeen niet groter worden dan 15cm. Dat is eerder regel dan uitzondering, vandaar dat het geen lowryders kunnen zijn. Vraag het nog eens goed na bij die vriend van je!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X