Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Omgekapt en groeit nog door

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Omgekapt en groeit nog door

    Korting op 420shop
    Hey, hier een nieuwsgierige noob met een vraag.

    Ik heb hier een plantje dat ongeveer 1.5 maand geleden is omgekapt, voordat ik het geknipt had groeide hij onderaan nog door had dat gewoon laten zitten en in de tuin gezet.
    Tot mijn verbazing groeide er gewoon nieuwe shit aan.

    Mijn vraag, Is het normaal dat ie gewoon verder groeit?
    Weet niet precies wat voor soort het is, maar IIG een of andere haze.

    Komt uit zaad dat ergens in laat februari/begin maart is geplant.
    Eerste maand/en buiten gestaan, daarna onder een 400HPS & buiten als het mooi weer was.

    Op dit moment ziet het overblijfsel er zo uit (zie foto's)
    Inmiddels wel gecut en aan het drogen.

    #2
    Re: Omgekapt en groeit nog door

    Cannabis is sterk onkruid
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Omgekapt en groeit nog door

        twee hele berichten in 4 jaar lid op het forum is zoizo al heel sterk .. je hebt het klieven onder de knie blijkbaar ook nog ..

        alleen snap ik bepaalde dingen toch niet helemaal .. waarom zet je zo vroeg op het jaar een plantje (tenzij je het helemaal binnen laat afbloeien snap ik dat niet zo) het plantje heeft te veel last van de nog veel te lage temperaturen .. bovendien zou je het binnen / buiten / binnen / buiten / binnen / buiten hebben opgekweekt? das al helemaal absurd .. ja het is een sterk onkruid maar het houd er niet echt van om al te veel van plaats te veranderen. zelfs niet zo zonnige dagen zijn voldoende fel om buiten verder te groeien ..

        blijkbaar had je het plantje niet omgehakt zoals je zei maar louter getopt (bovendien nogal ruw maar ik ben ook zo een tartufo die gaat experimenteren met half om geknabbelde plantjes dus dat is op zich voor mij niet echt een probleem) het plantje heeft er een zichtbare strijd op zitten .. bekijk de blaadjes op je fotootje eens .. niet echt wat je noemt wietblaadjes ..

        anywho .. sterk verhaaltje, sterk staaltje en ik hoop dat je er van kan gaan genieten alleen is het oogsten van een haas buiten nu nog een beetje heel vroeg dus er zat nog veel meer in.

        Comment


          #5
          Re: Omgekapt en groeit nog door

          Dit zijn gewoon wat kleine topjes die zijn blijven zitten en die wat verder gegroeid zijn.
          Niks bijzonders toch, zo werkt dat bij elke plant.

          Het lullige zou zijn als je net bromsnor op bezoek krijgt in de periode, dan telt het gewoon voor een hele plant.
          Voortaan meteen maar helemaal omhakken dus.
          Je kan ze er nu gewoon afknippen en drogen.

          Ik ben altijd zo nieuwsgierig wat iemand dan doet in die periode vanaf dat ze zich hier aanmelden.
          Er is dan toch een interesse voor de hobby, maar om de een of andere reden blijft zoiets jaren liggen.
          Zijn dit de echte st0ners, die iets doen en meteen weer vergeten ofzo ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Omgekapt en groeit nog door

            Als je m op 18/6 had gezet was je plant gewoon gekloond eigenlijk.
            Dan groeit die namelijk weer gewoon verder zoals altijd.

            Comment


              #7
              Re: Omgekapt en groeit nog door

              First of all,
              Wat doet het er toe wanneer ik me hier aangemeld heb, ik had eens interesse om zelf wat te kweken maar er is nooit wat van gekomen, wil je ook nog weten waarom?

              Anyway, ik kreeg ze onverwachts in m'n handen geduwd niet dat het een geplande kweek was ofzo, waren helaas al geplant dus kon niet experimenteren met een enkele.
              Dusja heb er maar gewoon wat mee lopen kloten kijken hoe of wat, toch niks te verliezen.
              Dit overblijfsel heeft trouwens ook nog een paar keer kort in de regen gestaan, dat heeft hem goed gedaan.

              Verder hebben de plantjes idd wel wat te verduren gehad, ik geef maar niet teveel details

              @ Cookaap ; Had ik dat maar eerder geweten.


              Heb hier nog een paar oude plaatjes kunnen vinden, ziet er wel meer uit als een wietblad of niet?

              Last edited by Daley-Ganja; 21 August 2013, 16:44.

              Comment


                #8
                Re: Omgekapt en groeit nog door

                ik hoefde geen bevestiging over het al dan niet zijn van wiet .. dat zag ik zo ook wel .. ik wilde enkel aangeven dat door de (laat het ons houden op) 'niet zo ideale omstandigheden' die plant er op de eerste fotoos niet uitziet als zijnde een wietbladhoudende plant. neem vooral geen aanstoot aan dat wie wat waar en waneer gedoe .. het is gewoon frapant in beeld, het valt op maar maakt verder niet uit je stelt tenminste geen onzinnige vragen verder sluit ik me bij Q aan .. je bent vast een echte .. dus welkom en blijf vooral komen

                Comment


                  #9
                  Re: Omgekapt en groeit nog door

                  Haha, dat gevoel begrijp ik. Toen ik daarachter kwam had ik ook wel een mooie plant kunnen behouden.

                  Comment

                  Bezig...
                  X