Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Knakken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Knakken

Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik zit met een probleempje. Mijn plant steekt ongeveer 20 cm uit boven me afdak en ik wou hem graag gaan knakken alleen het probleem is dat de stam waar ik het wil knakken ongeveer duim dikte is. Zou het knakken dan nog steeds kunnen of heb ik dan een grote kans dat ik hem te ver doorknak en dan uiteindelijk afbreekt?

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Knakken

Niet doen , veel te dik , mischien wel een beetje helpen en buigen maar niet knakken !!!!!!!! je moet daar in een vroeger stadium mee beginnen en dan nog een leer proces , naar aan leiding van het topic van "KRASI " ben ik gaan "scroggen" lees je in !!! De eerste keer breekt en scheurt alles af , kortom een ramp !!!!! zet volgende keer een plantje extra en begin er dan mee !!!!Grtz Budha

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Niet doen , veel te dik , mischien wel een beetje helpen en buigen maar niet knakken !!!!!!!! je moet daar in een vroeger stadium mee beginnen en dan nog een leer proces , naar aan leiding van het topic van "KRASI " ben ik gaan "scroggen" lees je in !!! De eerste keer breekt en scheurt alles af , kortom een ramp !!!!! zet volgende keer een plantje extra en begin er dan mee !!!!Grtz Budha

Comment

Oke, dan ga ik de risico niet neem om hem te knakken. Bedankt

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

IK gebruik daar LAC BALSAM voor LR2 dat is een wondafdekmiddel kost 10.95 euro !!! www.compo en het is het geld waard !!! maar dat van die honing ben ik met je eens , dat is geweldig voor wonden die slecht herstellen , voor mensen !!!!

Comment

Bezig...
            X