Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Knipafval

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Knipafval

    Korting op 420shop
    Hi,
    Nieuweling hieerrr

    Dankzij deze geweldige zomer, staat mijn AK-47 plant vollop in de bloei. Ook zitten de THC-spikkels in grote mate op mijn blaadjes/toppen

    Nu heb ik even een vraagje,

    wat kan ik straks het beste van mijn knipafval maken;

    BHO of IceHasj ?

    Grtzz

    #2
    Re: Knipafval

    zoek eens op de term 'ICE WATER HASH' via de zoekfunctie op dit forum

    Comment


      #3
      Re: Knipafval

      Het beste om wat mee te doen ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Knipafval

        @EL Guerilliero

        Die had ik idd wel eens voorbij zien schieten op Youtube, denk ook wel dat dat hem gaat worden

        @QnQ

        Wat je het best kan maken, Butane Hash Oil of Ice Hasj..

        Comment


          #5
          Re: Knipafval

          ik denk niet dat er een beste manier is, omdat iedereen het op zn eigen manier doet met zn eigen huis tuin en keuken spulletjes, altijd wel leuk om te zien op youtube

          Comment


            #6
            Re: Knipafval

            Ik vind bho ranzig. Alsof je asfalt aan het roken bent.. Liever gewone geperste filterhasj of ijscohasj
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Knipafval

              Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyHaze View Post
              ik denk niet dat er een beste manier is, omdat iedereen het op zn eigen manier doet met zn eigen huis tuin en keuken spulletjes, altijd wel leuk om te zien op youtube
              Achja, onze Haagse Sjonnie kan het ook (http://www.youtube.com/watch?v=rdJYJ6pGckE)

              Comment


                #8
                Re: Knipafval

                als ik me druk moet maken om het uitpersen van knipafval van buitenwiet heb ik naar mijn smaak het seizoen niet goed benut.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Knipafval

                  Dat is niet het geval.. Ben alleen meer een hasj roker.
                  Last edited by ceBep; 25 August 2013, 14:26. Reden: bovenstaande berichten niet quoten a.u.b.

                  Comment

                  Bezig...
                  X