Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

    Korting op 420shop
    Inderdaad, een week of 3 geleden heb ik m'n 3 autoflowers geslacht en hangen te drogen... Nu had ik gisteren een vriend op bezoek en toen die de droge toppen bestudeerde zag hij, jawel zaad!
    Ik versta het niet echt... Ik heb geen mannelijke planten in de tuin staan, enkel de 3 auto's die ondertussen dus omgekapt zijn en dan nog 3 gefeminiseerde planten waarvan al lang te zien is dat het vrouwtjes zijn.
    Kan een plant zaad geven zonder bevruchting van een mannetje? Of kan die ook bevrucht zijn geweest van een mannetje dat hier misschien ergens in de buurt staat ofzo? Heb er trouwens geen flauw idee van of er hier nog hobbykwekertjes in de buurt wonen...
    Anyway... de zaadjes dus wat moet ik hiervan nu verwachten? Zijn dit weer autoflowers of gewone planten? Ook geslacht zal pas te zien zijn eens ik ze volgend voorjaar zaai allicht?

    #2
    Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

    Ken goed dat iemand een manlijke plant heeft staan in de buurt .
    Maar ik vind ook altijd een zaadje in mijn oogst ik heb daar mijn eigen idee'n over ik denk dat een vrouwlijke plant echt wel zelf een zaadje kan maken als ze maar wil
    dit om te voor komen dat ze niet uit sterf . ik kweek al 10 jaar autoflowers en vind altijd wel een zaadje
    Wat er uit je zaadje komt zal je zelf moeten ontdekken volgend jaar

    Gr Bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

      gewoon volgend jaar in de grond stoppen

      hopen dat het een dame word

      gr su6

      Comment


        #4
        Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

        Neen, zonder bevruchting kan er geen zaad ontstaan. Wel een schilletje van 2mm en een vruchtbeginsel, maar het zal nooit zonder 'man/herma' uitgroeien tot levensvatbaar zaad. Hennep en guerillamannen zijn de voornaamste boosdoeners. Soms zelfs stuifmeel uit marokko bij heftige windvlagen vanuit het zuiden.. Kan allemaal, wat eruit komt blijft een verassing.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

          Die ver-assing is eigenlijk pas na de oogst eh, als het een vrouwtje is gebleken en je zo'n top tussen een papiertje krult.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

            Zooo... ik kan al niet wachten om dat zaad volgend jaar in de grond te steken! Is wel een aangename verrassing naast de 100 gr droge oogst die ik tot nu toe heb en al zeg ik het zelf... hij is lekkerrr!

            Comment


              #7
              Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

              Het kan ook van een vezel-hennep veld komen he..
              Zou deze misschien volgend jaar erbij houden voor de fun, en een paar echte zaadjes kopen voor de wiet.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

                Toch zit hier wel een term van waarheid aan.
                Ook ik hen dit meegemaakt al paar keer dat ik echt 1zaadje vond in de oogst.
                En dit zaadje was echt wel levensvatbaar,en 90% werd dit een mooie vrouw!
                Het rare was dat het maar 1zaadje was.

                En wat betreft vezelhennep etc dat is hier onmogelijk.
                En de buurtplanten waren echter ook vrouwen geen herma of man.
                Hoe ik dit weet omdat we ons bijna allemaal persoonlijk kunnen.

                Het blijft een rare term,maar er valt nog zoveel te leren omtrent deze plant.

                Staff

                Comment


                  #9
                  Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

                  Ik heb ook een oogst met zaadjes. Ik denk dat er bij mij wel een stuk of 20-30 zaadjes in zitten over een gram of 50. Terwijl de toppen er goed uitzagen.
                  Ik vond het zelf ook een vreemd iets, ik heb een aantal zaadjes bewaard en een aantal weggegooid. Maar ga toch maar eens verspreiden bij mij in de stad. Zie je in de zomer overal wietplanten opkomen

                  Comment


                    #10
                    Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

                    Herma, 1bal is genoeg om een grote vrouw te bestuiven.

                    Comment


                      #11
                      Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

                      Oorspronkelijk geplaatst door progreen View Post
                      ...ga toch maar eens verspreiden bij mij in de stad. Zie je in de zomer overal wietplanten opkomen...
                      Ga je dan ook even alle mannen eruit trekken voor ze gaan stuiven ?
                      Er zweeft al genoeg bagger-stuifmeel door de lucht, die rommel verspreid zich met behulp van de wind en thermiek makkelijk tien kilometer ver.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

                        die rommel verspreid zich met behulp van de wind en thermiek makkelijk tien kilometer ver.[/QUOTE]

                        20km zelfs

                        Comment


                          #13
                          Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

                          Ik bied 60km. Gaat er iemand hoger?
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

                            ik doe het dan wel niet.. pff

                            Comment


                              #15
                              Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

                              't Is geen probleem, als je die mannen er maar op tijd weg haalt.
                              Maar als je op openbare plekken zaad gaat gooien zou het me verbazen als ze de bloei halen.
                              Ik denk dat ze geript of gemaaid worden zo gauw ze herkenbaar zijn als wietplant. f_thief.gif
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X