Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

    Iemand enig idee hoe dit kan met binnenplanten?

    M'n broer had 5 feminized Northern Light special staan in een tentje binnen.
    Aan de planten was niet veel te merken (alle planten hadden toppen en geen balletjes) en de wiet is goed te roken, toch wel een paar zaadjes tegengekomen. (zelf 1 zaadje gespot en 3 keer een bbq wiet smaak gehad tijdens het roken)
    Kan het zijn dat hij misschien een balletje over het hoofd heeft gezien?
    hij werkt wel in het bloementransport en weet niet of hij in zijn werkkleding in de tent is geweest. kan dit enig effect hebben?
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      #17
      Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

      Mijn planten hebben ook vaak wat zaadjes, een vriend van me die uit hetzelfde zaad (gefeminiseerd) kweekt heeft er ook al wat gehad.
      Vaag want het is toch ook allemaal binnen gekweekt.
      Ik ben van mening dat het feminiseren van zaadjes dit als gevolg kan hebben.. of het ook zo is..

      Had 1 top waar een zaadje uit viel tijdens het oogsten, precies in mijn pot.
      1 week later kwam er een plantje uit groeien. Ze is nu groot en vrouwelijk Dus dat kan ook wel degelijk.

      Comment


        #18
        Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

        had deze zomer 4 x royal dwarf auto's.
        uit de totale opbrengst van de 4 kwam 1 zaadje, ik heb het gewoon in een zakje bewaard, en volgend jaar zien we het wel.
        zoals QnQ ook al zegt...gewoon dat zaadje voor de lol in de grond naast een paar planten voor de wiet
        dan ben je ook niet teleurgesteld mocht het niks worden

        grtz

        Comment


          #19
          Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

          Tsja, wat stress kan ervoor zorgen dat een plant minimaal "hermafroditeert" (is dit een woord? )

          Vaak merk je het niet maar in dat geval levert het niet zo'n grote problemen op.
          Soms kun je zeer kleine "banaantjes" in je toppen spotten. In dat geval is de bevruchting reeds gebeurd.

          Heb ook ooit eens een weckpot gehad waar na verloop van tijd een zaadje op de bodem lag.
          Dit was dan ook wel het enige zaadje dat ik tegengekomen ben van die bepaalde plant.
          sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

          Comment


            #20
            Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

            Bij binnenkweek zuig je nog steeds lucht aan van buiten, met alle stuifmeel die daarin zit. Stuifmeel kan honderden kilometers worden meegedragen op de wind, dus zo gek is het niet dat er wat stuifmeel in je kast terecht komt, van een mannelijke plant elders in Europa.

            Beschouw het als een hoopvol teken: Wiet is nog steeds een levende, natuurlijke plant, die zich voorplant niet dankzij, maar ondanks ons. Dwars door onze filters heen weten ze contact te maken met elkaar, elkaar te bevruchten en weer nieuwe soortjes wiet te creeeen. Fantastisch!

            En ach, zo'n paar zaadjes in je oogst... Ik ben zo'n ouwe hippie die vroeger wiet kocht die voor de helft uit zaad bestond. Je gaat het nog lekker vinden ook, als je het lang genoeg rookt.

            Comment


              #21
              Re: zaadjes gevonden tussen m'n oogst...

              Pollen filter als je buiten aanzuigt ! word ook gebruikt in stof zuigers ! zijn betaalbaar !voorkomt bestuiving/ bevruchting !

              Comment

              Bezig...
              X