Heb eens een vraagje.Mijn plant op het gebied van water geven heeft mijn plant meer water nodig bij de groei of de bloei?Ik denk dat mijn plant niet ver meer verwijderd is van de bloei kan iemand wat nuttige tips geven aub.Morgen zet ik wat foto's op de site.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
mijn plant: hoeveelheid watertijdens groei en bloei
Collapse
X
-
Re: mijn plant: hoeveelheid watertijdens groei en bloei
Weeg je potten in je handen.
Til ze elke dag even op, zijn ze zwaar: geen water geven, zijn ze licht dan geef je water.
In de volle grond is dat wat moeilijk, maar daar hoef je ook bijna geen water te geven, alleen als ze gaan hangen mik je er een emmer water bij.
Comment
-
ik heb drie planten apart in een speciekuip staan hoeveel moet ik per plant geven .
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostWeeg je potten in je handen.
Til ze elke dag even op, zijn ze zwaar: geen water geven, zijn ze licht dan geef je water.
In de volle grond is dat wat moeilijk, maar daar hoef je ook bijna geen water te geven, alleen als ze gaan hangen mik je er een emmer water bij.
Comment
Comment