Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Plantje geknakt, blijft klein. Naar binnen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plantje geknakt, blijft klein. Naar binnen?

Korting op 420shop
    hallo allemaal,

eerst wil ik even men excuus maken ... ik heb namelijk geen idee waar ik deze vragen moet plaatsen..
    ik hoop dat jullie me dit voor nu willen vergeven aangezien ik nieuw ben
    !

ik heb nu een dikke 3 weken 2 plantjes in de tuin staan ! deze heb ik gekregen van mijn oom/tante omdat ze daar te weinig zon kregen en ze toch nog 8 andere hebben staan !

toen we vanaf mijn oom/tante naar huis reden is 1 geknakt (door de het rijgedrag) dus die is nu de helft kleiner...

hier een 2 foto's van toen ze aankwamen :

image.jpgimage (1).jpg

zoals jullie ziet is de 1 dus kleiner ..

nu 3 weken verder zien ze er zo uit :

zoals je kan zien is deze vrijwel niet gegroeid..image (2).jpg

wat kan ik het beste met hem doen ? naar binnen halen?

door dat de kleine er zo slecht uit ziet, heb ik vandaag besloten hem naar binnen doen in de hoop dat er nog wat te redden valt...
    image (8).jpg
    daar staat hij dan... ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat verstandig is .. ? is hij zover heen dat ik hem weg kan gooien ? of moet ik er licht bij doen ? zo ja wat voor licht ? of voeden ? zo ja wat? ik hoor het graag

ook ben ik nu bezig lemon haze zaden te ontkiemen (binnen)! is dit te moeilijk om mee te beginnen ? graag hoor ik wat voor voeding ik ze straks moet gaan geven.. hier kan ik op internet wel veel over vinden .. maar niet precies wat nou goed is voor deze zaden en wanneer je hoeveel moet geven !

ik hoop dat jullie me een eindje op weg kunnen helpen ! ik denk het wel !

alvast bedankt !

groeten hodjob,

Re: Help !!!

je hebt nog wat te lezen, gelukkig staat dit forum er vol van .. beginnen bij het begin en ff doorlezen ..

succes nog met de quacke ..

Comment

ik begrijp dat je me niet kan vertellen wat in deze situatie verstandig is om met ze te doen ?

Comment

dan begrijp je me verkeerd ..

maar dat verwondert mij niet, ik ben nu eenmaal heel erg moeilijk te verstaan laat staan te begrijpen. (^^,)

Comment

oke.. maar ik snap niet waarom je geen antwoord geeft op de vraag :

wat ik nu precies moet doen met de 2 planten?

Comment

het blijft niet bij die vraag .. je stelt geen vraag maar vraagt een grow-handleiding. zoals de meeste forum-beginners doen .. die vragen en antwoorden zijn makkelijk te vinden mits je enige topics er op na leest ..

voor
            ook ben ik nu bezig lemon haze zaden te ontkiemen (binnen)! is dit te moeilijk om mee te beginnen ? graag hoor ik wat voor voeding ik ze straks moet gaan geven.. hier kan ik op internet wel veel over vinden .. maar niet precies wat nou goed is voor deze zaden en wanneer je hoeveel moet geven !
            heb je volgens mij een verkeerde uitgangspositie, als je nu al eens begint bij het begin en gaat lezen hoe je een wiet plant (in het algemeen en dus niet voor dat specefieke soort zaden) kweekt en wat je er voor nodig hebt? er zijn honderden zoniet een duizend tal eenzelfde soort vragen gesteld, er zijn duizenden kweekverslagen te lezen .. als je er tien zou lezen zal je zien wat en wat niet hoort, wat en wat je niet nodig hebt, en wat je zeker niet mag vergeten of niet mag doen ..

ik zou je natuurlijk de pap in de mond kunnen geven maar daar ben ik het type niet voor ..

nogmaals suc6

Comment

bedankt hier kan ik wat mee !

ik heb liever dat alles me in het echt verteld word... nu gaat het bij dit onderwerp wat lastiger.....

ik vraag jully 1 ding en dan zal ik men profiel wel weer verwijderen..

wat kan ik het beste doen met de kleine plant die nu binnne staat

Comment

Gewoon laten staan en water geven tijd zal je wijzen wat het word
                God was never on your side..

Comment

HODJOB ,je kan hier rustig blijven !!! je hoeft je zelf alleen ff in te lezen !!!! als je dan nog vragen hebt , kan je die rustig stellen !! als je hier wat langer meeloopt snap je wat EL Guerlliero bedoeld , er zijn er op dit forum , die zijn er gewoon moe van !!! dat we de jeugd alles voor moeten kauwen , terwijl ze het zo kunnen lezen !!! buiten planten gewoon buiten laten !!! zie het maar als onkruid !!!! nou is haze volgens mij een soort voor binnen !!! maar dan moet je tent , lamp , ventilatie , of kast van moeders ombouwen !!! ook dat is hier te vinden !!!! dus lezen maar !!!! NOU VEEL LEES PLEZIER !!!! WEES WELKOM !!!!IK HOOP JE HIER TERUG TE ZIEN !!!!

Comment

kill-it-with-fire-demotivational-poster-1235695993.jpgeventueel eh mogelijkheden te over,ik zou wat querilliero zegt doen,effe lezen dan krijg je de flauwekul ook niet over je heen(met een beetje geluk dan eh,want we kunnen er wat van ghehehe)

succes

Comment

Re: Plantje geknakt, blijft klein. Naar binnen?

Dat-ie klein blijft is omdat-ie bijna geen blaadjes heeft, die kun je voor de grap achter je raam houden, maar daar komt geen wiet meer af.
                      Die buiten staat misschien wel, maar op die kleine fotootjes van 20m afstand is niet zoveel te zien.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt allen !

De kleine zal ik voor men raam houden ! Voor de leuk ! Die buiten staat is de afgaan !

Ik zal vanavond er een nieuw fotootje van dichtbij opzetten !

Comment

Lemon Haze is niet super gemakkelijk om mee te beginnen. Maar wie niet waagt...
                          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

hallo allen,

de afgaan (die nog buiten stond) is inmiddels ook binnen !

image (9).jpgimage (13).jpgimage (10).jpgimage (12).jpg

graag hoor ik wat jully er van vinden ! en of ik hier nog wat grammetjes af kan halen !

ook heb ik de lemon haze ontkiemt !

ik ga het proberen zonder licht ! voeding wil ik eventueel wel toepassen ! als iemand hier een fototje van wil zal ik die even maken ! ik heb ze nu in een klein kweekkasje met een blower(wartme) ernaast, ook een ventilator en een nutteloze uv lamp ! als iemand een foto wil... graag aangeven !!

Comment

hoi gozer

zonder licht binnen word het hele maal niks
                              kan je ze beter gewoon buiten laten staan
                              en als het weer te slecht word s'avonds naar binnen halen

maak ff foto's van de hele plant
                              en ff draaien aub

gr su6

Comment

Bezig...
                              X