Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hulp gevraagd van de experts :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hulp gevraagd van de experts :)

Korting op 420shop
    Hallo!

Ik heb dit forum al af en toe geraadpleegd om heldere informatie te verkrijgen.
    Dit is de eerste keer dat ik zelf een 'bijdrage' zal leveren aan het forum.

Ik heb vorig jaar een plantje gezet, maar had dit ietwat te laat gedaan denk ik, en die is nooit tot volle bloei gekomen.

Dit jaar heb ik 3 plantjes gezet, iets vroeger dan vorig jaar, maar naar men eigen bescheiden mening nog altijd te laat (Midden Mei-Eind Mei)
    Nu heb ik wel het idee dat het proces beter is verlopen dan de vorige keer.

Momenteel zien de plantjes er zo uit (zie bijlage) ik hoop dat ze groot genoeg worden toegevoegd want de macro funtie van mijn camera die me normaal toestand om detail foto's te nemen van dichtbij laat het de laatste tijd afweten.

Deze foto is gisteren genomen. Ik vroeg me af of iemand me hier zou kunnen helpen: Wanneer zou ik best oogsten, hoe lang hebben ze nog nodig, en hoe lang kunnen ze op zich nog blijven gaan ? Ze staan dus buiten, in een grote pot elk, en worden s'avonds in een verdonkerd terras gestopt en s'ochtens weer uitgehaald.

Alvast bedankt!
    Attached Files

Re: Hulp gevraagd van de experts

Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Re: Hulp gevraagd van de experts

staan er zeer mooi bij .. je weet vast wel welk zaad je in de grond stopte en wanneer je de eerste bloeitekenen kon zien, dus ff googlen om het precieze antwoord op je vraag te kennen is zo niet heel moeilijk. wat echter wel moeilijk is: is om zonder enige waardevolle info iets voor jou te kunnen betekenen ..

anywho, je plantjes heb je zeker niet te vroeg geplant en ook zeker niet te laat .. ze staan er prachtig bij al kan je met een grotere pot/kuip een hele boom oogsten van deze soort (^^,) succes met de kweek maar ik hou het op oogsten binnen de twee weken .. zuivere gok gezien het ontbreken van enige gegeven voorkennis.

Comment

Bezig...
      X