Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Starryder..mannelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Starryder..mannelijk?

Korting op 420shop
    zoals de titel al zegt...volgens mij heb ik een starryder die mannelijke vruchten laat zien. Iemand die het probleem bevestigd uit ervaring?

Re: Starryder..mannelijk?

geen foto van de plant? zowel overvieuw als een aantal close up's zouden boekdelen spreken ..

ik snap je vraag en heb zelf geen ervaring met starryder
    maar helaas geen antwoord op je vraag .. je bent zeker dat het geen herma is dus die plant heeft helemaal geen vrouwelijke tekenen (daarom is een foto handig )

Comment

Als het er maar een paar zijn dan moet je ze wel snel weghalen. Dit jaar heb ik met mijn buitenplant veel oogst verloren door zaadvorming.

Comment

Mannetjes altijd weghalen. Ook herma's gaan bij mij per direct de container in.

Zowat iedere soort kan mannetjes voortbrengen. Ook bij gefeminiseerd zaad en autoflowers is de kans er.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Mannelijkheid is nou niet echt een probleem, maar het kan gebeuren ja. Ik kan wel bevestigen dat er ook starryder mannen moeten bestaan, anders zou er geen man uit kunnen komen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X