Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Y Griega zaden die niet op komen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Y Griega zaden die niet op komen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal ik ben hier betrekkelijk nieuw dus stel me even voor : man van 59 jaar die al een jaartje of 20 kweekt altijd kloontjes. aar nu heb ik de laatste tijd zaad en ook Y Griega zaadjes alle andere zaden zijn wel op gekomen. Ontkiemt waren ze toe ik ze in potjes gedaan en me een verwarmingsmatje en een stukje plastic er over. kan iemand hier mij een tip geven o iets oer Y Griega zaad vertellen ??


    Vrieneljke groet Blu Medi Kush

    #2
    Re: Y Griega zaden die niet op komen

    Als alles opkomt behalve die ene soort, dan zullen die niet goed meer zijn geweest.
    Zou even een mailtje naar de verkoper sturen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Y Griega zaden die niet op komen

      Heb deze ook gehad en geen problemen gehad bij het ontkiemen.. Koop mijn zaden altijd bij wietzaadjes . nl , heb er al veel zaden gekocht en zijn altijd uitgekomen. Hij zegt ook dat je zaden die niet uitkomen kunt terugsturen en dan stuurt hij je er een nieuwe gratis op..

      Greetz

      Comment

      Bezig...
      X