Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vraag zaadjes van kera seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraag zaadjes van kera seeds

Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ik had een vraagje ivm kera seeds.
    Ik heb enkele zaadjes gekocht bij een zaadbank in Amsterdam, nu de man vertelde me dat het ak zaadjes zijn van kera seeds zijn en hij vroeg 2 euro per zaadje.. Ik heb overal gezocht op het internet maar heb niets gevonden over ak van keraseeds! Toen ik de seedbank erover aansprak zeiden die dat er meerdere soortjes zaden zijn en ze die niet allemaal op het internet zetten of in het gamma.. Kan dit kloppen? Heb er wat veel gekocht en zou er geen tijd en moeite voor niets willen insteken zoals iedereen wel zal begrijpen.

Re: Vraag zaadjes van kera seeds

Niet alles staat op internet,
    Ak is toch wel zowat bij alle breeders op vandaag in het collectie lijstje.

Gewoon planten,
    Staff

Comment

Danku staf voor de replay! Ik laat ze morgen ontkiemen en dan zijn we vertrokken..

Comment

Wat zou er dan mis zijn met die zaden? Elke breeder heeft wel ak! Kan die man geen potent shiva haze zaad van de hand doen?

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Omdat ze niet in verpakking zaten en per stuk kwamen, ook omdat ze zo goedkoop waren en omdat ik er niets maar dan ook niets van terug vind. Daarom een beetje argwaan. We zullen wel zien hoe het loopt.

Comment

Als je het echt wil weten neem je contact op met Kera.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heb ik al gedaan hebben nog niets laten weten..

Comment

Bizar dat je ze uberhaupt koopt als ze niet verpakt zitten. Een shophouder geloven op zijn woord is zacht gezegd onverstandig.
                Het zou alsnog prima zaad kunnen zijn, maar de kans bestaat dat je hennep gekocht hebt.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Mensen blijven ook stekken vol beestjes accepteren dus een handje zaden is dan misschien ook niet vreemd onder broodkwekers.
                    Het onderscheid met de echte hobbykweker is al snel gemaakt.
                    Een growshop zal je altijd proberen te tillen als je daar onbekend binnen komt.

Je kunt Kera gewoon bellen, het zit in Tilburg. Nummer bij de link die ik eerder gaf.
                    Dan krijg je waarschijnlijk een beter antwoord.
                    Maar ik kan je zo al vertellen dat zij geen zak losse zaden leveren aan wederverkopers.

Ik kan je wel vertellen hoe ik denk dat ze aan dat zaad zijn gekomen.
                    Maar da's speculatie, gedachtenkronkel, vermoeden of giswerk.
                    Last edited by QnQ; 12 October 2013, 22:13.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

VISHENNEP

Comment

Zullen idd geen originele Kera zaden zijn: die komen in hun speciale Kera verpakking.

Veel succes!
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ze zijn allemaal goed uitgekomen en er staat een worteltje aan van een centimeter, dus ik denk dat het tijd is om deze in de grond te steken? En kan ik die meteen in mijn potten van 18 liter zetten met plagron batmix grond??( goed doorgespoeld) weet iemand me raad hiermee?

Alvast bedankt!

Comment

kera levert wel bulkzaden aan wederverkopers hoor.
                            voornamelijk growshops en smartshops dus het kan heel goed dat ze daar wel vandaan komen.
                            zaten ze in een zakje van premium pro seeds??

Comment

Ja, volgens mij kan het geen schade als je ze meteen in batmix zet.

Comment

Bezig...
                              X