Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wanneer Beginne met een scrog

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wanneer Beginne met een scrog

Korting op 420shop
    Hallo
    ik ben nu voor het eerst bezig met een wat betere grow, ik heb een 400 watt hps en daar onder 6 plantjes staan in 11 liter potten
    Mijn vraag is wanneer ik zou beginnen met scroggen . ik was eigenlijk een paar dagen geleden all begonne maar ik had het gevoel dat ik me hele plant verneukte
    ze zijn nu zoon 20 cm hoog en als ik ze scrog moet ik bijna de hele plant schreeft trekken , ik weet niet echt of dat de bedoeling is .
    is het uberhaubt aanteraden om te scroggen zo ja . wanneer is het het slimst om te beginnen
    Alvast bedankt !

Re: Wanneer Beginne met een scrog

Lees misschien eerst eens een verslag van scroggen.
    Nu wil ik mezelf niet promoten maar als je hieronder op
    de mega power plant in scrogg klikt zie je hoe het moet.
    En maar 2 planten onder een 400 watt hps.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Met 6 plantjes zou ik niet per se scroggen. Je kunt het wel doen, door te toppen en alles te binden op het net (daar hoort je plant wat scheeftrekken ook wel bij, maar in principe zou dat niet hoeven). Zet bvb. je netje op 30 centimeter van je potten, laat wat toppen erdoor groeien en bind ze dan op het net, enzovoort..
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Geweldig , thanks voor het advies ik ga er even wat meer over lezen !
        ik denk dat ik idd niet ga scroggen

Comment

Bezig...
        X