Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

haze drogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    haze drogen

    Korting op 420shop
    Hoi, Mijn 2 amnezia's zitten van donderdag in de droogkast. Kon weer niet wachten en heb er een plukje uitgenomen. Nu ik ben stoned maar de amnezia reuk en smaak ontbreekt. Is wel niet slecht. Kan het zijn omdat deze langer moet drogen.

    #2
    Re: haze drogen

    Yo ghost.
    Als allereerste stel je je vraag in de verkeerde sectie.
    Dit is de member introduction.
    Maar dat even ter zijde.
    Je wiet drogen op een donkere plaats. Een dag of 10.
    Daarna start je met curen. Dit wil zeggen je gedroogde wiet in weckpotten
    stoppen en die om de dag even laten luchten door ze even open te zetten.
    Door dit curen gaat je wiet reuken zoals het hoort en smaken zoals het hoort.
    Dat je wiet de eerste maand naar gras of hooi ruikt is normaal.
    Al dat lekkers komt pas na ongeveer een maand curen.
    Dus geduld makker. Het word zeker beter.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: haze drogen

      Hoi, dank u voor de reactie. sorry voor het verkeerd plaatsen wist het niet.
      Veel van mijn zorgen zijn weg. Het ruikt zoals je het vernoemd. Het is dus zoals een goeie wijn.
      Grtz

      Comment


        #4
        Re: haze drogen

        Zorg wel dat er geen luchtstroom op staat, zo verlies je de geur van de wiet en gaat het naar gras/chlorofyl ruiken.

        Comment


          #5
          Re: haze drogen

          Dat is niet helemaal zo Cookaap. Ik gebruik droogmachines met verwarmde luchtstroom, die wiet geurt prima en de smaak doet niet onder aan 'normale' droogmethodes.
          Het is het tempo en de waterverhouding die het belangrijkste zijn voor een goed smaakbehoud, denk ik zelf. Want ik krijg toch echt welgemeende complimenten over mijn rookwaar.

          Maar bovenal is het belangrijk om op het juiste moment te oogsten. Te vroeg en je houdt grassmaak, te laat en je krijgt hasj-achtige ondertonen in de wiet.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X