Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Sativa x sativa = autoflower?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Sativa x sativa = autoflower?

Korting op 420shop
    Beste lasers, lezers, kenners en kwekers,

Ik heb in mijn 'moederhok' oftewel een terrarium met 2x55W T Neon, een bubblegum staan. De verlichting staat sinds moment 01, op 17 uur licht per dag. Niets bloeit, zoals het hoort.
    Echter, tot mijn verbazing, is een +/-3 maanden oude bubblegum, met 0.0000 autoflower achtergrond, toch vanzelf in bloei aan het gaan.

Genetische achtergrond:
    Sativa BBG x Indica feno BBG
    uitkomst: 'indica' feno BBG. Die dus vanzelf begint te bloeien..

Heb ik nu een autoflowermutatie in handen?
    Of gebeurt dit vaker?
    Waarom begint ze toch met bloeien?

Ik zoek dus een verklaring. Ik heb niet met voeding lopen stunten, maar de planten hebben het wel zwaar door een insectenplaag.

Foto volgt wanneer de batterijen weer geladen zijn.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Re: Sativa x sativa = autoflower?

geen voorbloei?

Comment

Ja, nu dus voorbloei, van 25 pistils per groeipunt, maar de klok staat nog steeds op 17/8. Tenzij ik tot laat wakker blijf, dan soms door het glazen raam op 20/4 ofzo.
      Genetisch zou de plant 100% sativa (lang en laatbloeiend) zijn.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Das vreemd zeg. Ik weet niet hoe de ruderalis/afjes normaal ontstaan zijn. Misschien door een mutatie is of genetisch gemodificeerd.
        Het aparte is dat het ook maar 1 plant is. Ik zou haar iig nog niet weggooien, blijft apart.

Ik kan er nu helaas nog niet wat nuttig over vertellen, even verdere reacties afwachten.

Comment

stress!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Dat was ook mijn eerste vermoeden Angel, maar ik vind het zo vreemd dat dat pas na 3 maanden stress gebeurt. Juist nu ze weer herstelt.

Comment

Bezig...
            X