Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat is nou eigelijk de bloei?Staat te veel op internet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is nou eigelijk de bloei?Staat te veel op internet

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers, men eerst kweekje zit er bijna op,ben voor blue mistic gegaan,9 tot 10 weken bloei.
    Maar nu zijn er zoveel meningen op het internet,als er op je zaadjes 9 tot 10 weken staat,dan is dit toch vanaf de klok 12/12 staat?
    Of wanneer de eerste haartjes verschijnen,ben nu in het begin van week 10 klok op 12/12 en eerste plantje lijkt klaar (bovenste toppen zijn 80% bruine haartjes) onderste toppen nog te rijpen denk ik,trichomen zien er ook al redelijk wat amberkleurig uit. Moest ik mijn bloei tellen vanaf de eerste haartjes dan zou ik nu nog 2 tot 3 weken te gaan hebben,en dit kan echt nie denk ik? Max mss nog 1 week
    Van wanneer tellen jullie je bloei nou? Grtz

    #2
    Re: Wat is nou eigelijk de bloei?Staat te veel op internet

    beetje duidelijkheid bij deze
    als je de klok van begin tot eind op 12/12 zet staan je plantjes ook niet vanaf het begin in de bloei!
    de bloei begint wanneer de eerste haartjes of ballen komen.

    de info over bloeitijden met 'n korreltje zout nemen!
    zie het als 'n richtlijn.
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Wat is nou eigelijk de bloei?Staat te veel op internet

      De schema's hanteren meestal de overgang naar 12/12 als "bloei fase".

      Strikt genomen is er ook direct een verandering in de plant na een keer een lange nacht.

      Sommige zaadboeren ook trouwens. Green House Seeds geeft het aantal bloeiweken ook aan geteld vanaf 12/12

      Doet er verder toe wat je telt? Je moet toch gewoon wachten tot de plant klaar is ongeacht het aantal weken wat er in de beschrijving van het zaadje stond.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Wat is nou eigelijk de bloei?Staat te veel op internet

        Ik heb ook 3 weken groei gehad,ma volgens mij die 9 a 10 weken kloppen dan wel,zit nu begin 10de en de eerste zijn klaar naar mijn mening en de rest zal de 10de week nog moeten uitdoen wss, hier een paar foto's van de toppen,waarvan ik denk da ze klaar zijn,wat denken jullie? 2014-03-23 12.15.47.jpg2014-03-23 12.15.55.jpg2014-03-23 12.16.15.jpg2014-03-23 12.16.21.jpg

        Comment

        Bezig...
        X