Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vraagje over na het ontkiemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraagje over na het ontkiemen

Korting op 420shop
    Ik heb 3 zaadjes, allemaal autoflower. Ze zijn nu 1 dag ontkiemt en ik ga morgen stek en- zaaigrond halen en ze daar in doen. Echter heb ik een paar vragen: Waarom zegt iedereen dat je eerst een kleine pot moet vullen (bijvoorbeeld 5L) en daarna overstappen naar een grotere pot? En zal ik de, in watjes ontkiemde zaden, nu onder een lamp zetten of nog steeds tussen 2 vochtige watjes houden om de wortels te laten groeien. Ik wil de zaadjes uiteindelijk op mijn balkon zetten maar weet ook niet precies wanneer dat moet.

Sorry voor de vragen, ben een beginnende kweker.

Re: Vraagje over na het ontkiemen

Geloof niet alles wat wiet figuren roepen

En ehhh een klein potje is P7 of P9.

Beter zaai je de volgende keer direct in zaai/stek grond.

Op mooie dagen kunnen plantjes gewoon naar buiten, maar 's avonds doe je ze naar binnen.
    Pas als er geen nachtvorst meer te vrezen is mogen ze 's nachts buiten blijven.
    In principe is dat na de ijsheiligen (14-15 mei) maar er is ook vaak nog nachtvorst bij volle maan.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
      X