Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mijn zeer jonge plantjes zijn omgewaaid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mijn zeer jonge plantjes zijn omgewaaid

    Het was inderdaad de wind buiten, die twee plantjes niet overleefde.
    Dat kwam dus vooral door het strekken.
    Nu zie ik ook de stam dikker worden. (eerst werden ze alleen langer)

    Het kan goed dat ik gewoon te vroeg was.

    Buiten groeien ze ook recht omhoog.
    Binnen gaan ze ook nu nog, meteen scheef staan, richting het licht.

    De zaadjes heb ik gratis gekregen, en dit kan dus best een soort zijn, die niet lekker wil achter een raam.
    Het is waarschijnlijk een silver haze.

    De volgende keer waarschijnlijk toch maar feminiseert zaad. ( en wat langer wachten)
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #17
      Re: Mijn zeer jonge plantjes zijn omgewaaid

      Geloof niet dat er een cannabis soort is die het echt lekker doet achter een raam. Ze hebben toch altijd wel veel licht nodig en dat is er nou eenmaal doorgaans niet achter een raam. Al merk ik dat planten onder mijn dakraam wel een stuk beter groeien dan achter een gewoon vertikaal raam.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #18
        Re: Mijn zeer jonge plantjes zijn omgewaaid

        Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
        Geloof niet dat er een cannabis soort is die het echt lekker doet achter een raam. Ze hebben toch altijd wel veel licht nodig en dat is er nou eenmaal doorgaans niet achter een raam. Al merk ik dat planten onder mijn dakraam wel een stuk beter groeien dan achter een gewoon vertikaal raam.
        Die opmerking over dat dakraam is interessant.
        Omdat het raam open kan, had ik dat al een dag geprobeerd.

        Dat werkte nauwelijks beter. ( een verticaal raam )

        Zelf als het bewolkt is, zie ik dat ze het buiten beter doen.
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #19
          Re: Mijn zeer jonge plantjes zijn omgewaaid

          Ik heb in dat dakraam veel langer licht dan door de gewone ramen. Als je ramen op het zuiden hebt zal het wel niet veel uitmaken inderdaad.

          Maar inderdaad, buiten hebben ze altijd veel meer licht dan binnen. Alleen is het voor de meeste planten rond deze tijd soms nog te koud om buiten te staan. Steeds verslepen heb ik ook geen zin in. Dus blijven ze binnen tot half mei. Al heb ik er nu ook alvast een stel in een plastic kasje gezet. Dan staan ze ook wat warmer en uit de wind. Hoop ik

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #20
            Re: Mijn zeer jonge plantjes zijn omgewaaid

            Mijn plantjes stonden vannacht voor het eerst buiten.
            Dat is goed gegaan.

            De stam is nu al aardig dik, zeker in vergelijking met eerst. ( en niet echt rond )
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #21
              Re: Mijn zeer jonge plantjes zijn omgewaaid

              Hier staat ook alles al buiten. Lekker chillen in de nacht en bakken in de middag (de grond wordt ongeveer 25 graden in de zon). En ze doen het prima. Zolang het niet vriest, kan alles.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X