Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mijn zaden komen Niet uit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn zaden komen Niet uit

Korting op 420shop
    Ik heb 10 bigbang zaden en geenenkel wil ontkiemen wat moet ik doen

Re: Mijn zaden komen Niet uit

hoe heb je ze gekiem?
    God was never on your side..

Comment

Wel ik heb ze in water gelecht totdat ze zinken dan op een nat keuken papier in een donkere kamer

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Is Er iemand die een oplossing voor me heeft het is nu 4dagen en nog niets
      Last edited by Dhondt; 27 April 2014, 19:38.

Comment

Legze gewoon vanaf t begin tussen watjes en dan komen ze meestal binnen 2-3dagen wel uit
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

of meteen in de grond zoals in de natuur
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Idd, om het je nog makkelijker te maken eerst in water laten zinken en de volgende dag meteen planten in vochtige grond gebarsten ofniet... Komt helemaal goed

Comment

Wat is de temp. in die kamer dan, voor ontkiemen is zo'n 22 graden wel fijn.
              Als het kouder is zullen ze niet snel ontkiemen.

Je kunt ze ook inpakken in vochtige watten, dan in huishoudfolie en daar weer aluminium-folie omheen.
              En dat pakketje wat je dan krijgt kun je bijv bij een spaarlampje van 9 watt leggen(voor de warmte)
              Ik doe het altijd zo en heb meestal 100% ontkieming binnen 48 tot 72 uur

Comment

heey west wil je manier niet afzeiken ofzo maar is wel veel moeite voor niks extra bij mij op kamertemp zijn ze ook altijd ontkiemd in die tjd
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Zaadje stop je in de aarde en niet in een glas water of op keukenpapier en als van de 10 zaden er 10 niet zijn ontkiem lig de oorzaak meestal bij de kweker
                  God was never on your side..

Comment

Yep wat bella zei en ouder zaad kan ook moeilijker ontkiemen maar daarvoor zijn ze niet slecht. Mss bij jou wat ouder?

Comment

Bezig...
                    X