Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

432 Hertz MUZIEK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    432 Hertz MUZIEK

    Korting op 420shop
    Beste lezers en mede gedesinteresseerde

    Al heel lang hoor ik verhalen over de werking van muziek bij allerlei soorten planten en ik ben op onderzoek uitgegaan.
    Klassiek muziek zou een aanrader zijn volgens de volks mond, maar gelukkig heeft Google de feiten.

    Mijn verhaal stamt ver terug in de tijd, een verhaal waar Mozart, John Lennen, Hitler, Engeland en meerdere bekende mensen en organisaties al hoogte van hebben.
    Muziek hoort het fijnste als het op 432 Hertz wordt gehoord, met namen bij Klassieke muziek zou je het verschil moeten horen met de huidige toon van 440 Hertz.
    Info hier over...
    http://www.backto432hz.org/


    Mijn verhaal gaat verder..... 432 Hertz Beinvloed ook water en de structuur van de cellen op een positieve manier. (Zie het als gezegend kerk water).
    Met deze informatie en mijn nieuwsgierigheid ben ik van het onderzoek pad afgegaan en naar de praktijk overgestapt.
    Maar omdat dit jaar mijn eerste keer is met een paar plantjes ben ik zeer benieuwd naar ervaringen van andere mensen.

    Nou zet ik een paar weken per week klassieke muziek op voor een paar uur.
    Ook zet ik het water waarmee ik de planten water geef, eerst voor de laptop met muziek aan van 432 Hertz, zodat het water optimaal in balans is om daarna mijn planten te voeden.

    JE zal vast lezen wat is dit nou voor een hippy maar de praktijk wijst je anders hehe, dit komt omdat mijn moeder al decennia een groeten tuin heeft en zelf ook veel nieuwe technieken ect, uitprobeert. En omdat dit nog niet bewezen is wil niet zeggen dat het niet bestaat of geen kern van waarheid in zit, vroeger was de wereld namelijk ook plat en draaide alle sterren uit de hemel om de aarde heen.

    Ik hoor graag van U.

    #2
    Re: 432 Hertz MUZIEK

    dat van het water klopt volgens mij niet,
    en wat betreft muziek,planten horen niet,
    ze reageren op de trillingen ind,wat positief bij de groei zouw bijdragen,
    maar na mijn mening is dit onderzoek nog altijd in volle gang door wetenschappers.

    hier hebben meer mensen het ooit geprobeerd in het verleden.

    gr staff

    Comment


      #3
      Re: 432 Hertz MUZIEK

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-lijk-het-hier!!

      Comment


        #4
        Re: 432 Hertz MUZIEK

        Wat ben jij nou weer voor een hippie?!

        Nee geintje hoor! Langharig tuig kan ik wel waarderen. Heb hier ook wel vaker van gehoord. Een of andere Japanse (zelfbenoemde?) professor heeft ook iets met water en denk-kracht laten zien. Anderen hebben het weer weerlegd. Denk ook een beetje wat je zelf wilt geloven. Maar ik vind t allemaal mooi! Dus ben benieuwd hoe je experiment verloopt!

        Succes hippie!

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ps leuke link Flinkstoned! Wou zeggen dat ik altijd wel van alles vertel tegen me plantjes

        Ps2 De link deed het niet? Hier de link: http://www.backto432hz.org

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Ps3 Ik ben trouwens meer dan wezenloos genoeg om met volle overtuiging te geloven dat die 440Hz alleen maar is ingevoerd t.b.v. enge complotten en kudde controlle.

        Aja, iedere gek zijn gebrek.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Hehe en met mij een hoop andere zo te zien in de links pagina van die 432Hz site, en dat chakra verhaal.
        Ik zie even over het hoofd waarom 440Hz door de Britten en Duitsers, eerst in '39 en later '53 is ingevoerd. Wat waren volgens hun dan de voordelen van 440Hz t.o.v. 432Hz?
        Last edited by dr00p; 9 May 2014, 19:34.
        Rough! Rough! Arrrr..

        Comment


          #5
          Re: 432 Hertz MUZIEK

          Praten tegen de planten heeft wellicht ook nog wel effect in de vorm van extra CO2?

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            Re: 432 Hertz MUZIEK

            Hehe aja niet eens zo ver gezocht! Heb mijn stekken individeel in 1l potjes staan met een boterhamzakje als wijze van kas. En die doe ik elke keer eff volblazen om die reden.

            En zwart, cynisch en skeptisch als ik zijn kan wil ik persoonlijk wel geloven in (positieve) intenties en de vibraties die dat zou bewerkstelligen.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            http://www.backto432hz.org/forum.html (en dan topic geschiedenisvervalsing)

            Vond een beetje uitleg over het waarom 440Hz in de eerste plaats ingevoerd was: naarmate mensen mobieler werden, onstond er behoefte aan standaardisatie. Omdat instrumenten uit Frankrijk net rond een andere basistoon werden gebouwd dan Duitsland, ik zeg maar wat. En toen deze muzikanten (of bv ook muzikanten uit Groningen en Limburg samenkwamen), klonken deze dus niet in harmonie. Vandaar de standaardisatie.

            Daar gaat m'n zweef
            Last edited by dr00p; 9 May 2014, 20:49.
            Rough! Rough! Arrrr..

            Comment


              #7
              Re: 432 Hertz MUZIEK

              Goeie Reacties, Dit geeft me weer wat vermogen om dit experiment door te zetten en ik ben een paar weken geleden begonnen met het Rijst experiment.
              Rijst koken, 2 potjes pakken, 1 potje met rijst scheld je uit en het ander potje behandel je met een lief gevoel.
              Het is het water wat je positief of negatief benaderd wat gevolgen heeft voor de rijst. ( jij kan ook voelen of je maat chagrijnig is of niet ). Planten voelen wel degelijk positieve of negatieve energie.
              De foto's volgen binnen een paar dagen.

              De resultaten zijn verbluffend! na een paar dagen begon de rijst in het potje met haat al te schimmelen, zwart bruin van kleur, Het positieve potje daar in tegen is nog zo wit als suiker.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Met 440 Hertz heb je meer moeite met het verwerken van de klanken dan met 432Hertz..
              Het is moeilijk uit te leggen maar 432Hertz is de blauwdruk van muziek frequenties. Hogere tonen zijn minder goed en lager ook. Alles wat dus afwijkt daar van wordt bij de kenners als minder prettig ervaren.
              De Duitsers dachten dat als je mensen niet geheel mentaal tot rust kan laten komen zij ook niet zuiver na denken, weer een manier van Growd Fucking...

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Stik stof komt uit je adem, je longen hebben alle zuurstof al eruit gehaald, op je bladeren ademen is meer een soort van Gif aanval

              Comment


                #8
                Re: 432 Hertz MUZIEK

                Wat waren volgens hun dan de voordelen van 440Hz t.o.v. 432Hz?
                Geen valse tertsen.
                De Pythagorese toonladder (432Hz) zoals deze genoemd wordt is uit gebruik geraakt omdat muzikaal gezien deze toonladder vroeger niet bruikbaar was omdat je tertsen niet rein klinken.
                Last edited by FlintStoned; 10 May 2014, 11:29.

                Comment


                  #9
                  Re: 432 Hertz MUZIEK

                  Brambo het gaat om trillingen nogmaals!
                  daar reageert het op.

                  zie bv een een snelle auto/motor met flink dbs,
                  dat zijn trillingen, lantaarnpalen kunnen erdoor uit gaan,
                  alsmede alarmen afgaan (meestal goedkopere).

                  een subwoofer bv verplaats niet anders als lucht.
                  dat is bass,
                  ook weer luchtverplaatsingen en trillingen zet hem in open lucht,
                  en je zult merken dat er nog maar weinig vannover blijft.

                  dit alles zet de lucht in beweging en geeft trillingen.
                  dat geld ook met hertzen

                  staff

                  Comment


                    #10
                    Re: 432 Hertz MUZIEK

                    Brambo, Lucht bevat al voor 80% stikstof. In je adem zit extra CO2, en dat is precies wat planten nodig hebben voor de groei.

                    Ademen op je planten is dus echt geen gif aanval. Ze groeien daar juist harder van.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: 432 Hertz MUZIEK

                      De Biowave werkt ook met dit concept. Door de geluidstrillingen worden de huidmondjes gestimuleerd om meer open te gaan. Dat resulteert weer tot betere plantengroei.

                      Comment


                        #12
                        Re: 432 Hertz MUZIEK

                        Lol, ja dat is ook zoiets. Kan even niet meer vinden welke frequentie dat ding gebruikt, maar vroeger verkocht de man magnetische armbandjes die werkten op een frequentie van 7.83 Hz

                        Archief van de website:
                        https://web.archive.org/web/20100115...cienceinfo.htm

                        Artikeltje voor golfers:
                        http://www.hookedongolfblog.com/2008...ement-jewelery

                        Geluidsgolven met dat soort frequenties zijn wel meer dan 40m lang.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment

                        Bezig...
                        X