Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

overgeschakeld op cooltube: nu te weinig licht!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    overgeschakeld op cooltube: nu te weinig licht!

    Korting op 420shop
    ey hey,

    Ik had eerst een te hoge temperatuur in mijn vorige kweek , ik heb nu een cooltube gehangen, nu is de temperatuur lager, maar is het licht met de helft gedaald, waardoor de wiet lange stengels groeit met kleine blaadjes???? wat te doen???

    Het is een dakkamer, de cooltube zuigt aan van buiten en blaast naar de zolder erboven, de afzuig van de koolstoffilter laat ik in de kamer zelf blazen....

    Ik kan ... actieve inlaat van buiten naar binnen de tent blazen met een badkamer afzuigventilator en de koolstoffilter naar de zolder laten blazen ... met gewone kap .?

    Iemand raad?

    Terug die gewone lampkap gebruiken en rechtstreeks koude lucht van buiten in de tent blazen als de lamp brandt (kan ik daarvoor zo een badkamer afzuigventilator gebruiken?) ?

    thx

    #2
    Re: overgeschakeld op cooltube: nu te weinig licht!

    Een cooltube kan je ook lager hangen.
    Het glas houdt maar een paar procent licht tegen, niet de helft.
    Die paar procent hef je ruimschoots op doordat een cooltube 5 tot soms 10cm dichter bij de plant kan.
    De oppervlakte wordt dan natuurlijk wel iets kleiner.

    Als je planten strekken hangt je lamp te hoog. That's it.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: overgeschakeld op cooltube: nu te weinig licht!

      zo is't.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Last edited by Manzo; 3 June 2014, 20:56.

        Comment


          #5

          Comment

          Bezig...
          X