Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat is hier gebeurd?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat is hier gebeurd?

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

ik heb 2 VIP dwarf autoflower buiten staan waar van er een niet goed gaat. De topjes zijn mini en de plant veel groter dan de andere. Kan iemand mij vertellen wat er mis is gegaan zodat ik het kan voorkomen voor de volgende ronde?
    ik geef de all in one voeding van Greenhouse en de dames staan lekker in het Spaanse zonnetje dus dat zou goed moeten zijn.
    Hoop dat iemand tips heeft en een idee of ik hier nog iets uit ga halen. De plant moet nog 2 weken
    Attached Files

Re: Wat is hier gebeurd?

Wat is er niet goed aan? Zie ik bovenaan de plant terug 1-vingerig blad of zie ik dat verkeerd? Is beetje teweinig info voor goed te helpen.
    Moest dat zo zijn heb je revegplant en is het dus geen autoflower.

Comment

een dwarf?
      ik heb nog nooit 1 dwarf gezien die zo hoog wordt!
      die bestaan niet eens....

en deze plant is het reveggen

staff

Comment

Bedankt voor de reacties. Ik heb nu tenminste een idee wat het is. Ik heb de zaden op de beurs gekregen en vrees dat de kwaliteit niet top is. Ik heb nu nog 2 kleintjes van hetzelfde staan dus ga het in de gaten houden. Hierbij nog even een foto van de 2 planten naast elkaar.
        Attached Files

Comment

Haal alle topjes van de plant behalve eind toppen gewoon afknippen met beleid daarna de plant iets om trekken en eventueel wat takken om trekken.
          Voor meer zijtakken.

Comment

Bedankt voor de tip! Ik ga ermee aan de slag

Comment

Ik Heb ondertussen de plant onder handen genomen. Staat er nu wel een beetje treurig bij. Hoe lang kan ik hem laten staan of moet hij tot september?
              Attached Files

Comment

Gewoon laten gaan post zo nu en dan een foto gebruikt deze topic daarvoor misschien wel leerzaam voor andere.
                Ik blijf wel volgen.

Comment

Heb nog wat foto's van de gemaakt. Het meeste van de plant deed niet veel meer en heb ik ondertussen weggeknipt. Onderin de plant begint een nieuwe bloei dus ik wacht geduldig af
                  Attached Files

Comment

Jammer dat ze niet wat langer door is gegroeid.
                    Hoe staat het met de andere?

Comment

De andere heeft ook niet doorgezet. Ik heb hem nu geknakt om te kijken of dat verschil maakt, zo niet knip ik ze weg en maak plaats voor de nieuwe generatie😄
                      Attached Files

Comment

Denk dat dat knakken nu, haar gene deugd zal gedaan hebben. Maar is wel interessant om te zien dus zou zeggen blijven doordoen!

Grtz.

Comment

Als je het van 2 planten moet hebben zou ik snel nieuwe zaaien. (andere)
                          Je kunt al je hoop wel op deze vestigen, maar het zou jammer zijn als je er over een maand achter komt dat het niks wordt.
                          Dan heb je ook geen wiet, want dan is het wel erg laat om opnieuw te beginnen. Nu kan dat nog prima met wat autoflowers.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb ondertussen al weer nieuwe planten staan. Ik plant om de 3 weken 2 zaadjes zodat ik een continue aanvoer heb en nooit teveel planten heb staan. Aangezien ik in Spanje woon kan ik hier nog wel even mee doorgaan😄. Ik had nog 2 van dezelfde zaadjes en ga nu kijken of het beter gaat. Tot nu toe ziet het er goed uit al is de ene wel weer groter als de ander.
                            Attached Files

Comment

OK dus de 2 nieuwe planten staan in de bloei maar nu gaat een van de 2 weer erg de lucht in. Lijkt ernstig op de vorige plant ( zijn nog dezelfde zaadjes) wat te doen? Laten gaan of weghalen en nieuwe neerzetten van een ander merk
                              Attached Files

Comment

Bezig...
                              X