Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik heb een davin dv12. Heb deze nu al 3 weken tussen de lamp, en heb nu al 4x gehad dat de lamp niet aanspringt op timer. Als ik m dan even op uit zet en dan weer op timer gaat hij wel aan.

    want op uit hoor je een klik, dan weer op timer en hij pakt m. Weet iemand wat er mis is??? En hoe ik dit kan oplossen. Want is zeer kl*te dat ik nu elke x om 20.00 thuis moet zijn om te kijken of mijn lamp wel aanspringt.

    Alvast bedankt.
    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

    #2
    Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

    hmmmz :s http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t-betekent-het

    Comment


      #3
      Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

      Ik heb 1 keer het probleem gehad dat de DV12 niet aanschakelde, dat kwam omdat de schakelaar tussen de klokfunctie en de gewone aan functie, de I stand, net niet goed was doorgeschakeld. De schakelaar stond tussen de klokfunctie en de aan functie. Even doorgetrokken tot de schakelaar klikte, en geen problemen meer mee gehad. Een tikkende transfo heb ik alleen nog maar gehad bij het omgekeerd aansluiten van de draden op de transfo en lampenkap. Na het omwisselen van de draden geen problemen meer mee gehad...
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #4
        Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

        Eens Goed controlen als je schakelaar goed staat. Iets teveel links of rechts en je lamp spring niet aan. 20140609_144907.jpg
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

        Comment


          #5
          Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #6
            Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

            Gisteren gebeurde weer het zelfde. De 3 dagen dat ik thuis ben schiet ie mooi aan. En deze dag dat ik te voetbal kijken ben blijft ie uit. Dus lamp 4uur later aan gezet wel heb ik de eind tijd maar 2 uren later gezet om er wat een midden weg in te krijgen.

            mijn vraag: ik heb nog een losse tijdschakelaar. Zou ik deze voor de Davin kunnen doen. De davin gewoon op aan zetten en via de losse schakelaar de tijd regelen, of smelt die op deze manier ook door?
            -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

            Comment


              #7
              Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

              Nee, je moet een davin niet op een tijdklokkie zetten, dan is toch heel het effect van die Davin weg. facepalm.gif

              Werkt de Davin wel goed als je er wat anders in steekt, een radio of schemerlamp ofzo ?
              Heb je 'm al eens opnieuw ingesteld ?
              Is al je elektrosnoer zo kort mogelijk en ligt het niet als spaghetti door en over elkaar ?
              Wat voor VSA heb je ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

                Ik heb er nog niets anders bij in gehad,,, goed idee, zal de radio er ook ff bij in doen. Mocht de radio het wel doen en de lamp niet...dan ligt dit aan?: bulp? Of evsa?

                de snoeren zijn wel ok...ligt niet raar over elkaar heen. En zijn gewoon de standaard maat die bij het materiaal zit.

                ik heb een Solux evsa 400w dimbaar tot 200.... Deze staat nu op 300w ivm warmte
                -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                Comment


                  #9
                  Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

                  En?

                  Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

                    Lamp vandaag weer gewoon aan gegaan...mja. Doet ie soms 3 dagen wel. Dan weer eens niet. Dus blijft afwachten. Heb nu de radio er ook op aangesloten. Dus zal als het weer gebeurt zien of het aan lamp of davin ligt
                    -5-plantjes-Pineapple-chunk-scrogg-(Barney-s-farm) (Running)

                    Comment


                      #11
                      Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

                      Hoelang heb je dat ding dan?
                      Anders koop je toch n nieuwe!
                      Teveel geknooi....En kan alles verknoeien

                      Suc6

                      Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: Davin dv12 gaat met timer niet aan!!!

                        Het kan vanalles in de keten zijn.
                        Wellicht zit er ook nog verschil in als je een lamp speciaal voor Evsa's gebruikt. (enhanced lampje)

                        Bij Gavita Evsa's komt het voor dat een lamp niet altijd opstart als de snoeren te lang zijn, of te dicht langs andere snoeren liggen. (interferentie)
                        Bij deze Solux Evsa ken ik de ervaringen niet.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X