Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

enkel voor zolderkwekers: houden jullie een zomerstop?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    enkel voor zolderkwekers: houden jullie een zomerstop?

    Korting op 420shop
    Hey, ik zit onder het dak op de bovenste verdieping, onder de zolder en kan de temperatuur niet onder controle houden, ik overweeg om een zomerstop in te lassen, houden jullie een zomerstop? bvb geen gekweek van half mei tot half september ...?

    natuurlijk een optie vergeten: ik overweeg het !!!
    5
    Ik kweek onder het dak en houd geen zomerstop.
    60,00%
    3
    Ik kweek onder het dak en houd wel een zomerstop.
    20,00%
    1
    Ik kweek ergens anders, en houd geen zomerstop.
    0,00%
    0
    Ik kweek ergens anders maar houd toch ook een zomerstop.
    20,00%
    1

    #2
    Re: enkel voor zolderkwekers: houden jullie een zomerstop?

    Ik kweek idd ook op zolder en het wordt enorm warm daaro.
    Vandaar dat ik ook een zomerstop heb want anders gaat het bloeien helemaal verkeerd.

    Comment


      #3
      Re: enkel voor zolderkwekers: houden jullie een zomerstop?

      Blijf lastig op zolder met de temperatuur!! Ik ga deze winter wel een winterstop houden, is te koud op mij zolder.

      Ik heb nu de lampen s'nacht aan en overdag uit, daardoor gaat nu wel goed met de temp. Als het het buiten warm is.
      Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

      Comment


        #4
        Re: enkel voor zolderkwekers: houden jullie een zomerstop?

        Ik ben nog steeds aan het afbloeien sinds april. En zaden maken, heertjes komen onder de lamp. Maargoed, warm is het zeker! De bedoeling was om een zomerstop te houden, maar soms hebben de planten een eigen tempo.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: enkel voor zolderkwekers: houden jullie een zomerstop?

          Ik heb vorig jaar een paar dagen last gehad dat het echt te warm werd. Was het buiten over de 30 graden. Toen heb ik wel een keer zo'n mobiele airco op de inblaas gezet. Dat hielp uiteraard enorm, maar een dag later bedacht ik me dat die planten in het echt vast ook wel eens een warme week moeten doorstaan.

          Nou kweek ik ook wel met een laag wattage. Denk dat als je een 1000W HPS hebt branden op zolder dat het dan wel een ander verhaal is dan met een klein HPS lampje of een 2x55 T-neon. Of je moet naar buiten kunnen afblazen. Ik zet nu mijn dakraam open en dan valt het allemaal wel mee.

          Heb de lampen ook 's nachts aan van 21:00 tot 15:00 in de groei en van 1:00 tot 13:00 in de bloei, want dat zijn volgens mijn temperatuur logboek de koelste periode op mijn zolder.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            20140619_214235.jpg

            Comment

            Bezig...
            X