Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Lowriders?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lowriders?

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    Ik heb sinds kort een account aangemaakt omdat ik niet al mijn informatie over het kweken van wiet van het internet af kon halen. Daarnaast wil ik mensen binnenkort wel verblijde met een aantal verslagen .
    Nu ben ik echt een newbee en zijn mijn vragen waarschijnlijk niet de slimste maar ik stel ze toch.
    Wat is een lowrider precies?
    Ik weet dat het gaat om een plantje wat minder groot wordt dan de algemene plantjes, maar hoe groot worden ze precies?
    Hoe groot moet het kweekkastje zijn waarin ik ze zal gaan kweken?
    Wat zijn de voor en nadelen van lowriders en wat mag ik verwachten aan opbrengst (in gram)?
    Wat voor lampen raden jullie aan?
    Ik denk dat dit voor dit moment wel genoeg vragen zijn ^^
    Iedereen alvast bedankt voor de hulp!!

Re: Lowriders?

Hey, kweekverslag lowrider opzoeken en lezen zou ik zeggen.

Comment

Independent, standardized information about Joint Doctor cannabis-strain Lowryder! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!

lowrider is 'n autoflower soort
      dit wil zeggen dat de plant in bloei gaat ongeacht het aantal lichturen

normale wietplanten bloeien ze af op 12/12 of gaan buiten in bloei rond augustus als de 'lichturen' minder dan 14 uur worden.

opbrengsten lowrider 1-20 gram per plantje
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Lees eens een kweekverslag van een ander inderdaad.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik kweek alleen maar Af in een kleine kweekruimte! Mis vind je daar wat nuttigs! Gr en succes!!

Comment

Comment

Bezig...
            X