Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

deep water culture

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

deep water culture

Korting op 420shop
    hallo medekwekers nu wil ik beginnen met het kweken op dwc ik heb hier voor zaad genomen van
    zambeza en wel de autoflower little dwarf omdat het een makelijke plant is.tenminste op grond in een 15ltr pot nu zijn er wel wat onduidelijkheden over wat het beste is met het kweken op deep water culture

1: kan ik de zelfde voeding gebruiken als op grond of is het echt aan te raden om toch een andere lijn te nemen en zoja welke is aan te bevelen aqua voeding of hydro voeding.

2: wat is de aanbevolen minimale diepte voor de pot of bak die ik ga gebruiken.

3: de licht duur wou ik zetten op 19/5 de gehele kweek of is een ander verhouding beter

4: lucht toevoer moet ik die contienu aan houden of is dat met periodes

5: welk water kan ik beter gebruiken kraanwater of mijn vijverwater (op grond kreeg ik de beste
    resultaten met vijverwater)

ik hoop dat jullie mij een paar tips kunnen geven om ook deze planten mooi te kunnen laten groeien bvd mvg tukkertom

Re: deep water culture

Al deze vragen staan duidelijk op internet als je even googled.

Sent from Tapatalk

Comment

he cookaap als ik de vragen op internet kon vinden had ik ze hier ook niet gesteld .
      we zijn hier op een forum om een discusie te beginnen jij breekt de mijne dus af je wordt bedankt met die klote opmerking van je

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tukkertom1977 View Post
        hallo medekwekers nu wil ik beginnen met het kweken op dwc ik heb hier voor zaad genomen van
        zambeza en wel de autoflower little dwarf omdat het een makelijke plant is.tenminste op grond in een 15ltr pot nu zijn er wel wat onduidelijkheden over wat het beste is met het kweken op deep water culture

1: kan ik de zelfde voeding gebruiken als op grond of is het echt aan te raden om toch een andere lijn te nemen en zoja welke is aan te bevelen aqua voeding of hydro voeding.
        Je zal een hydrovoeding moeten gebruiken. Voeding voor op aarde bevat geen kalk en magnesium omdat dit in de grond zit. Op een leeg medium moet je deze wel toevoegen. Je moet dus een A +B voeding gaan gebruiken.

2: wat is de aanbevolen minimale diepte voor de pot of bak die ik ga gebruiken.
        Geen idee.

3: de licht duur wou ik zetten op 19/5 de gehele kweek of is een ander verhouding beter
        een autoflower presteerd het best op 18/6 of 20/4 of iets daartussen 19/5 zou dus moeten kunnen.

4: lucht toevoer moet ik die contienu aan houden of is dat met periodes.
        Ja dag en nacht afzuigen. Overdag voor je temp snachts voor je lv niet te hoog te laten oplopen en natslag te voorkomen.

5: welk water kan ik beter gebruiken kraanwater of mijn vijverwater (op grond kreeg ik de beste
        resultaten met vijverwater)
        Kraanwater heeft PH van 8 doorgaans wat te hoog is. Je vijverwater kan allerlei PH hebben. donkerbruin vijverwater is vaak te zuur. Meten is weten!

ik hoop dat jullie mij een paar tips kunnen geven om ook deze planten mooi te kunnen laten groeien bvd mvg tukkertom
        Grtz.

Comment

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Idd. Kijk ff bv naar wietefras hydro kweek verslag, of die van mijn staat onder mijn handtekening. Tip gewoon doen, wij moeten het nog leren
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

De zelfredzaamheid is weer groot. Al die vragen staan gewoon op internet, en die zoektocht daar naartoe is niet eens zo moeilijk.
              Het zijn idd vragen waarbij je niet met 1 hit je antwoord krijgt. Je hebt weer geluk dat flint zo aardig was om je vragen goed te beantwoorden.

Bij vraag 2 zou ik een diepte nemen wat mooi past in je kweekruimte. Dus stel jij hebt bijv 1,60 hoog dan zou ik een bak maken van max 35cm diep. Zo houd je nog ruimte over voor de planten om te groeien en de lamp.

Comment

Als je antwoord hebt gekregen is het wel zo beleefd als je daarna nog iets van je laat horen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

sorry dank u voor de andwoorden en behulpzaamheid

Comment

Bezig...
                  X