Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Overgepot maar de wortels zijn afgebroken. is dat erg?

Oorspronkelijk geplaatst door PyroNL View Post
    Autoflowers zijn namelijk erg stress gevoelig.
    Hoe kom je daarbij?
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Dat zegt zowat iedereen nik.. Maar dan zie je maar weer dat die mensen niet veel Autoflowers growen.. Of gewoon slechte hebben..
      sigpic

Comment

Mijn ervaring zegt me dat autoflowers veel stress bestendiger zijn dan onze gewone hybride dames die 12/12 licht regime nodig hebben...

Comment

Mijn normale planten kunnen veel meer hebben, heb dan ook alles buiten staan.
          En mn 2 northern light auto's gaan ook heel goed, alleen je leest overal dat ze al stressen bij overpotten en
          mijn kameraad had het ook...

Comment

Ik heb onlangs zelfs een autoflower getopt, die torent nu hoog boven haar tweelingzusje uit!

Comment

Sorry pyro moetje teleurstellen maar autoflowertjes zijn beter stressbestendig ik heb dat al op alle vlakken ondervonden.
              Ik verpot mij af's ookaltijd na een 2weken na het kiemen en die ondervinden daar geen last van als je de gehele wortelkluit meehebt in tegendeel zelfs... Ook van te toppen herpakken ze zich sneller is ook logisch aangezien ze met ruderalis gekruist zijn en als je ziet in welk klimaat deze staan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                Mijn ervaring zegt me dat autoflowers veel stress bestendiger zijn dan onze gewone hybride dames die 12/12 licht regime nodig hebben...
                Idd Nik. Had geen herma met Autoflowers. Maar had wel een herma met de DP x Ak 47 snow.

Pyro, elke plant stressed wel als je hem over pot..
                Maar idd, een Autoflower kan je beter gelijk zo groot mogelijk zetten.. Maar dit is meer vanwege dat die dan groter word en meer op brengt en what not.

Weibei, Autoflowers moet je altijd toppen. Brengen ze meer op. Ik weet dat x aantal mensen zeggen dat je dat beter niet kan doen.. Maar als ik zo de AF pros moet geloven, werkt het veel beter om ze te toppen. Sommige mensen zo als Nik toppen afs 2 of 3 keer. En zijn eind gewicht liegt er niet om
                sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PyroNL View Post
                  Mijn normale planten kunnen veel meer hebben, heb dan ook alles buiten staan.
                  En mn 2 northern light auto's gaan ook heel goed, alleen je leest overal dat ze al stressen bij overpotten en
                  mijn kameraad had het ook...
                  (off Topic)

Eey heb je ze ook van Dutch-Headshop? Zo ja dan ben ik benieuwd hoe ze er uit zien :3.
                  Ik heb ze ook.

Comment

ik heb hier nog geen last mee gehad met stress bij overpotten kneus ik expres een beetje de de kleine wortels zodat ze nieuwe wortels aan maken

Comment

Nee van RQS, ik post hier morgen wel een foto

Comment

Ik heb ook 2 autoflowers staan voor de eerste keer. Ook die staan buiten en doen het erg goed, ze moeten nog even Lees ook veel dat mensen er moeite mee hebben, ze niet mag knakken fimmen of what so ever. niet resistent zijn blabla. tot nu toe nog geen probleem er mee gehad en ga volgend seizoen er weer mee draaien.

Comment

Ik was als de dood dat het fout zou gaan (knakken) maar mijn autoflowers tikten de 90cm aan en waren te goed zichtbaar voor buurtbewoners.
                          Van alle 5 planten heb ik er 4 geknakt. De gene die niet geknakt is zijn de topjes het kleinst. Zelfs 1 van mijn geknakte planten had door het knakken een gescheurde bast en zelfs die is weer hersteld.
                          Kortom autoflowers, apart spul maar juist het stressen van de plant op de juiste manier brengt wel degelijk meer gewicht op naar mijn idee.

Comment

Bezig...
                          X